Повернення Niche Bar: BROCARD відкрив новий магазин в ТРЦ Gulliver у Києві (фото)

Компанія “Брокард-Україна” відкрила бутик нішевої парфумерії BROCARD Niche Bar у ТРЦ Gulliver.

Новий простір став символічним поверненням концепту Niche Bar до столиці після закриття першого бутику на початку повномасштабного вторгнення.

Бутик займає 69 кв. м простору. Інтер’єр вирізняється впізнаваним стилем концепту: прозорі парфумерні шафи, бетонні столи та приємне природне освітлення. 

brocard 1 | 1

У новому просторі представлено понад 60 торговельних марок нішевої парфумерії (Gritti, Mancera, Montale, Tiziana Terenzi, Etat Libre d’Orange, Maison Noir, Houghbigant та інші).

Асортимент також розширено новими брендами, серед яких: Nightology, Attar Collection, Signature By Sillage D’orient, D`OTTO, Ramon Monegal, Bois 1920, Gleam London та Olfattology. Крім того, на полицях з’явилися два бренди декоративної косметики – Tom Ford та Giorgio Armani Beauty.

brocard 3 | 2

Ми почали розвивати напрямок нішевої парфумерії понад 10 років тому – ще тоді, коли вона здавалася ринку незрозумілою, а словосполучення “аромат з ідеєю” викликало здивування. Але саме тоді народилася наша амбіція формувати культуру свідомого ставлення до парфуму. Київ став точкою запуску першого BROCARD Niche Bar – окремого концептуального простору, що швидко перетворився на місце сили для знавців, колекціонерів і самих парфумерів, – Катерина Гуленок, PR-директорка BROCARD.

brocard 2 | 3

Читайте також: Договір підписано. У ТРЦ Proskuriv Plaza в Хмельницькому з’явиться Brocard

*Довідка. "Брокард-Україна" – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s, інтернет-магазин та мобільний застосунок BROCARD). Компанія має 67 магазинів у 22 містах України.

EBA