Prada наростив виручку на 13% за перший квартал 2025 року

Італійський модний дім Prada у січні-березні 2025 року збільшив виручку на 13% — до 1,341 млрд євро порівняно з 1,187 млрд євро за аналогічний період торік. За винятком валютних коливань, ріст склав 12,5%, йдеться у фінансовому звіті компанії.

Цей результат перевищив середні аналітичні очікування, які, за даними Visible Alpha, становили 1,33 млрд євро.

Роздрібна торгівля Prada також показала стабільне зростання — продажі зросли на 13%, досягнувши 1,216 млрд євро. Основний бренд Prada утримав позиції з незмінним результатом у 827 млн євро, тоді як Miu Miu вирвався вперед із вражаючим приростом у 60%, до 377 млн євро.

Найбільшу динаміку серед регіонів показав Близький Схід — +26% (70 млн євро). У Японії продажі зросли на 18% (172 млн євро), у Європі — на 14% (334 млн євро), Азійсько-Тихоокеанський регіон додав 10% (438 млн євро), стільки ж — ринки обох Америк (201 млн євро).

Попри позитивну динаміку продажів, акції Prada за підсумками торгів на біржі в Гонконзі 24 квітня знизилися на 1,2%. Із початку року капіталізація компанії впала на 19,4%, у той час як індекс Hang Seng, навпаки, піднявся на 10,3%.

Читайте також: Бренд Loewe став найпопулярнішим у світі в першому кварталі 2025-го – рейтинг Lyst

*Довідка. Prada була заснована в 1913 році в Мілані братами Маріо та Мартіно Прада як бренд шкіряних виробів. У 1978 році бізнес перейшов у руки внучки засновника — Міуччі Пради. Сьогодні група володіє більш ніж 600 магазинами у понад 70 країнах, зокрема розвиває бренди Miu Miu, Car Shoe та Church’s. На підприємствах компанії працює понад 15 тисяч осіб.