Проблеми через Трампа: Temu і Shein переорієнтовуються на ринок Європи замість США
Китайські онлайн-ритейлери Temu та Shein переорієнтовуються на Європу через митну політику президента США Дональда Трампа. Попри збільшення продажів, вони все ж можуть мати труднощі через європейські регуляторні вимоги.
Про це повідомляє CNBC.
Протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, в яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Це відбувається на тлі підготовки блоком нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки.
Оскільки регуляторний та торговельний тиск посилюється у США, Temu та Shein дедалі частіше звертаються до Європи та Великої Британії як до критично важливих ринків зростання, – сказав Ананд Кумар, заступник директора з досліджень Coresight Research.
За його словами, компанії почали стикатися з регуляторними перешкодами, які повторюють проблеми, що були у США.
Експерти вважають, що нові зміни можуть мати негативний вплив на онлайн-платформи, оскільки їхній бізнес вже постраждав через закриття пільгового тарифу на дрібні посилки та через нові мита у розмірі 54% у США.
Запропонований ЄС митний збір у розмірі 2 євро – це більше, ніж незначна надбавка, це стратегічний регуляторний крок, спрямований на стримування неконтрольованого зростання наддешевої транскордонної електронної комерції, і він може змінити те, як такі платформи, як Shein і Temu, працюють в Європі протягом наступних 2-3 років, - зазначив Кумар.
Водночас обидві платформи збільшили витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції.
Consumer Edge зазначає, що споживчі витрати Temu у травні 2025 року у США впали на 36% у порівнянні з минулим роком, тоді як у Shein – на 13%.
В Європі ж тенденції протилежні – у травні витрати споживачів на Temu зросли на 63% в ЄС та 38% у Британії, а Shein мав приріст у 19% та 42% відповідно.
Читайте також: Щоденна аудиторія Temu в США впала на 58% на тлі торговельної війни
Крім того, маркетплейси не лише збільшують витрати на рекламу, а й розширюють складські потужності та тестують локалізовані бізнес-моделі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

