Продажі декоративної косметики в EVA на 35% перевищили довоєнні – що купують українці
Українці купують косметику та парфуми більше, ніж до повномасштабної війни. Зокрема, продажі декоративної косметики в мережі магазинів EVA більш ніж на третину перевищують рівень довоєнного 2021-го.
Про це в інтерв'ю Liga.net розповіла виконавча директорка мережі магазинів EVA Ольга Шевченко.
Крім цього, Ольга Шевченко відзначила зростання продажів парфумерії аж на 26%. Також зростає категорія товарів догляду за обличчям та тілом, хоч і більш помірно.
Значною мірою це – результат системної роботи з категоріями. Зокрема, ми активно наповнюємо асортимент якісними продуктами в доступному ціновому сегменті, - зазначає виконавча директорка.
Щодо маркетплейсу, який є головним проєктом компанії на найближчий час, трійка категорій за продажами виглядає так:
- парфумерія;
- догляд за обличчям і тілом;
- товари з догляду за дітьми (сповивання, гігієна малюків).
За підсумками дев’яти місяців 2025 року частка онлайну в продажах – понад 15%, надалі ритейлер хоче наростити її до 20%.
Нещодавно компанія додала на маркетплейс категорії Kids, Pets і Home, їхня частка у загальних продажах сайту сягнула 35%.
Причому, як я раніше говорила, з Pets ми – на початку шляху. Але динаміка приросту в цій категорії найбільша – зростання х2. Щодо темпів зростання категорій Kids & Home, маємо показник понад 45%, - зазначає Шевченко.
Читайте також: Ольга Шевченко, EVA: про роботу під час війни, розвиток e-commerce, нові формати та інше
За словами Шевченко, у напрямах Kids і Home компанія наразі – лідер. Тож логічним розвитком для EVA було розширення цих категорій (Kids & Home) з метою 100% закриття потреби для клієнта.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

