Продажі на 50% вищі: CEO “Будинку Іграшок” про відкриття kidult-зони та масштабування формату

Мережа “Будинок Іграшок” відкрила перший магазин із зоною для дорослих. Він запрацював у столичному ТРЦ Retroville.

CEO мережі Марія Назаренко під час конференції RESTART розповіла про те, як "Будинок Іграшок" залучає нових лояльних клієнтів і будує з ними зв’язок на прикладі нового простору для "дорослих дітей", пише AIN.ua.

Загальна площа магазину становить 1161 кв. м. Простір має оновлений дизайн і низку інтерактивних зон: великий острів із бізібордами, ігрову зону з PlayStation, трек Hot Wheels, зону для гри з Barbie, тематичні фотозони та інсталяції з фігурками популярних персонажів.

Бізнес-експеримент чи стратегічний напрямок розвитку мережі?

Реформа магазину в ТРЦ Retroville — зовнішній результат багатьох внутрішніх змін у компанії.

Якщо раніше іграшку сприймали як щось винятково дитяче, то сьогодні ми бачимо дорослих, які купують їх для себе, збирають фігурки улюблених героїв, грають у настільні ігри з друзями, колекціонують і створюють власні мінісвіти, - каже Назаренко.

Відреагували на цю трансформацію на всіх стратегічних рівнях: оновили комунікаційне повідомлення, розширили асортимент у 2,5 раза, переглянули клієнтський сервіс.

ТРЦ Retroville став ідеальним місцем, зазначає Марія Назаренко. Це флагман мережі, де компанія традиційно тестує інновації, а також саме тут можна було реалізувати ідеї в широкому форматі.

Яку частку в продажах очікують від товарів для дорослих фанів іграшок та за який термін планують окупити новий формат?

Розширення цільової аудиторії стало драйвером зростання, особливо на ринку, який не демонструє активного росту.

Це вже дало результат: цьогоріч "Будинок Іграшок" зростає у 2,5 раза швидше, ніж ринок загалом. Значною мірою завдяки новій дорослій аудиторії: колекціонерам, фанам брендів, геймерам, людям, які купують іграшки не лише для дітей, а й для себе, - розповідає спікерка.

Як очікують в "Будинку Іграшок", товари для кідалтів становитимуть щонайменше 20% у структурі продажів мережі, проте це все це частина великого ринку гри загалом.

У день відкриття трафік перевищив прогноз утричі, а продажі рік до року на 50% вищі за середній результат мережі. При таких результатах окупність проєкту відбудеться приблизно на 30% швидше, ніж очікували, зазначає Назаренко.

Як змінилася поведінка покупців, скільки часу вони проводять у магазині та чи впливає це на середній чек?

В оновленому магазині мережі можна не просто обрати іграшку — тут можна грати, зробити знімки на фотозонах. Магазин став майданчиком, який взаємодіє з клієнтом, каже CEO "Будинку Іграшок".

Це одразу позначилось на поведінці покупців. У новому форматі середній час перебування клієнта зріс на 40% порівняно із середнім по всій мережі. Люди довше залишаються, більше взаємодіють з асортиментом і частіше роблять емоційні покупки, - додала вона.

Простір, який створює атмосферу гри, стимулює не лише трафік, а й глибину покупки. У мережі хочуть, щоб в магазині не лише купували, а й приходили просто розважитись.

Якщо формат себе виправдає, у яких містах або ТРЦ планують відкрити подібні точки наступними?

Формат у ТРЦ Retroville дозволив протестувати всі елементи нової концепції в повному масштабі. Тепер мета компанії — адаптувати ці напрацювання для магазинів різного формату.

Читайте також: Турецька мережа FLO закриває магазини в Україні, попри плани розширення: що пішло не так

Першим став новий магазин у Полтаві. Він менший за площею, але побудований за тими самими принципами: розширений асортимент для дорослих, сучасне зонування та акцент на емоційному досвіді, розповіла Назаренко.