Puma очікує зниження продажів і збитки за 2025 рік – акції компанії різко впали

Акції німецької компанії Puma різко впали на 18% після того, як бренд заявив, що очікує зниження річних продажів і збитки за 2025 рік, а також повідомив про слабші, ніж очікувалося, квартальні продажі.

Про це повідомляє Reuters.

Puma намагається відновити інтерес покупців, оскільки перевипущені ретро-кросівки Speedcat продавалися не так добре, як очікувалося, і компанія заявила, що така динаміка продовжиться. Крім того, американські тарифи є ще одним фактором, що негативно впливає на її результати.

У своєму звіті про прибутки Puma заявила, що річні продажі знизяться щонайменше на 10%, що є “низьким двозначним відсотком”.

У спробі покращити результати діяльності, рада директорів Puma у квітні призначила нового головного виконавчого директора, колишнього керівника відділу продажів Adidas Артура Хоельда, який офіційно розпочав роботу 1 липня.

Незважаючи на оптимізацію ланцюга поставок та коригування цін, Puma заявила, що тарифи США на імпорт, ймовірно, зменшать її валовий прибуток у 2025 році приблизно на 80 млн євро.

Puma, як й інші ритейлери спортивного одягу Nike та Adidas, постачає товари до США з Китаю, В'єтнаму, Камбоджі та Бангладеш, що створює ризик запровадження мит у цих країнах.

Читайте також: “Кеди, що вдаряють по Акрополю”. На Adidas подали до суду через рекламу

Аналітики заявили, що квартальні результати та переглянутий прогноз Puma виявилися значно нижчими за очікування.