Зростання Instagram і падіння Facebook: ТОП-20 українських ТРЦ в соцмережах за підсумками осені 2025
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки українських ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками осені 2025 року. Також ми визначили приріст підписників у акаунтів-лідерів…
Понад 11 тис. компаній закрилися від початку року: скільки в середньому живе бізнес
В Україні за 11 місяців 2025 року понад 11 тисяч компаній припинили свою діяльність. Третина закриттів припала на Київ, Дніпропетровщину та Львівщину. Про це повідомляє Опендатабот. Від початку 2025-го закрилися 11 223 юридичні особи. Найбільше припало…
Привели до ТЦ 12 млн своїх фоловерів: як і чому українські онлайн-бренди виходять в офлайн
У так звані доковідні часи (2017-2019 роки) було дуже багато дискусії про те, чи не поглине онлайн-торгівля класичні торгові центри, і що станеться з фізичною торгівлею загалом. Це обговорювалося на всіх поважних професійних європейських заходах…
Різдвяний шопінг 2025: скільки і на що українці планують витратити цьогоріч (дослідження)
Цьогоріч 75% українців планують різдвяний та новорічний шопінг. Водночас 20% респондентів не визначилися, а 5% – не планують святкувати. Про це йдеться у дослідженні Deloitte Ukraine. Дедалі більше українців починають святковий шопінг завчасно: 18% –…
ТОП публікацій українських ТРЦ в соцмережах у листопаді 2025 року
Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за листопад 2025 року. У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить…
Українці готові витратити чверть свого доходу на святкові покупки (дослідження)
Українці витрачають 77% свого місячного бюджету на базові потреби, але при цьому 44% громадян готові витратити до 25% доходу на святкові покупки. Про це йдеться у дослідженні Inweb. За даними Google Trends, сезон стартує ще…
Онлайн-ритейлери збільшили доходи на 33% у доларах під час Чорної п’ятниці (дослідження)
У тиждень Чорної пʼятниці 2025 року трафік онлайн-ритейлерів збільшився на 42%, а доходи – на 33% у доларах. Про це йдеться у дослідженні Promodo та eSputnik. Традиційно піковими днями стала сама Чорна пʼятниця та понеділок…
Майже 50% скоротили витрати: як війна змінила споживчі пріоритети українців (дослідження)
Війна змінила споживчі стратегії українців, але від улюблених речей і занять вони прагнуть не відмовлятися. 85% зазначили, що намагаються підтримувати душевну рівновагу. Найвиразніше ця тенденція простежується у віковій групі 25-34 роки, тоді як люди 45-55…
Європейський ритейл демонструє найвище зростання орендної плати у світі
Європа демонструє найвище у світі зростання орендної плати у ритейлі. Конкуренція за найпривабливіші торговельні площі в регіоні призвела до того, що реальні орендні ставки перевищують заявлені, а терміни оренди збільшуються. Про це свідчить дослідження CBRE,…
Частка тривалості тривог під час роботи ТЦ сягнула максимуму в листопаді 2025-го (дослідження)
Частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ в листопаді 2025 року встановила максимальне значення з початку повномасштабного вторгнення – 15,1%. Минулого місяця цей показник дорівнював 12,2%, а в листопаді 2024 року – 11,8% Певною…
