бренд

Привели до ТЦ 12 млн своїх фоловерів: як і чому українські онлайн-бренди виходять в офлайн

У так звані доковідні часи (2017-2019 роки) було дуже багато дискусії про те, чи не поглине онлайн-торгівля класичні торгові центри, і що станеться з фізичною торгівлею загалом. Це обговорювалося на всіх поважних професійних європейських заходах…

шопінг

Різдвяний шопінг 2025: скільки і на що українці планують витратити цьогоріч (дослідження)

Цьогоріч 75% українців планують різдвяний та новорічний шопінг. Водночас 20% респондентів не визначилися, а 5% – не планують святкувати. Про це йдеться у дослідженні Deloitte Ukraine. Дедалі більше українців починають святковий шопінг завчасно: 18% –…

соцмережі

ТОП публікацій українських ТРЦ в соцмережах у листопаді 2025 року

Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за листопад 2025 року. У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить…

покупки

Українці готові витратити чверть свого доходу на святкові покупки (дослідження)

Українці витрачають 77% свого місячного бюджету на базові потреби, але при цьому 44% громадян готові витратити до 25% доходу на святкові покупки. Про це йдеться у дослідженні Inweb. За даними Google Trends, сезон стартує ще…

ритейл

Онлайн-ритейлери збільшили доходи на 33% у доларах під час Чорної п’ятниці (дослідження)

У тиждень Чорної пʼятниці 2025 року трафік онлайн-ритейлерів збільшився на 42%, а доходи – на 33% у доларах. Про це йдеться у дослідженні Promodo та eSputnik. Традиційно піковими днями стала сама Чорна пʼятниця та понеділок…

витрати

Майже 50% скоротили витрати: як війна змінила споживчі пріоритети українців (дослідження)

Війна змінила споживчі стратегії українців, але від улюблених речей і занять вони прагнуть не відмовлятися. 85% зазначили, що намагаються підтримувати душевну рівновагу. Найвиразніше ця тенденція простежується у віковій групі 25-34 роки, тоді як люди 45-55…

ритейл

Європейський ритейл демонструє найвище зростання орендної плати у світі

Європа демонструє найвище у світі зростання орендної плати у ритейлі. Конкуренція за найпривабливіші торговельні площі в регіоні призвела до того, що реальні орендні ставки перевищують заявлені, а терміни оренди збільшуються. Про це свідчить дослідження CBRE,…

тривоги

Частка тривалості тривог під час роботи ТЦ сягнула максимуму в листопаді 2025-го (дослідження)

Частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ в листопаді 2025 року встановила максимальне значення з початку повномасштабного вторгнення – 15,1%. Минулого місяця цей показник дорівнював 12,2%, а в листопаді 2024 року – 11,8% Певною…

бізнес

Бізнес у листопаді надав стримані оцінки діяльності – індекс НБУ

У листопаді 2025 року ІОДА становив 49.4 порівняно з 50.3 у жовтні 2025 року, але був вищий за рівень листопада 2024 року (47.2). Про це свідчать дані щомісячного опитування Нацбанку України. Економічну активність підприємств стримували: суттєві втрати від…

фоп

Найчастіше – у ритейлі: в яких галузях закривалися ФОПи у третьому кварталі

У третьому кварталі 2025 року зареєстровано 77,4 тис. нових ФОПів, що на 22% більше, ніж у другому кварталі, та на 38% більше, ніж рік тому. Це найвищий квартальний показник реєстрацій щонайменше за останні два роки. Про це повідомляє…