Кожен шостий український підприємець відкрив бізнес вже після початку вторгнення – дослідження
Кожен шостий опитаний український підприємець відкрив свій поточний бізнес вже після початку повномасштабного вторгнення, а 66% бізнесменів не мали попереднього досвіду бізнес-діяльності. Про це йдеться у дослідженні Mastercard SME Index 2024. За його результатами, 56%…
Гіпермаркети не в тренді? У Європі зростає популярність магазинів крокової доступності
Сектор продуктового ритейлу в Європі демонструє помітний зсув у бік меншого формату магазинів. Про це йдеться у дослідженні консалтингової компанії Savills, передає Across Magazine. Оператори продуктових магазинів підхоплюють зростаюче бажання ритейлу бути ближче до дому…
Більшість українських бізнесів готові до роботи на ринку ЄС – опитування
Більшість українських бізнесів готові до умов роботи на ринку Європейського Союзу. Про це свідчать результати опитування серед членських компаній Європейської Бізнес Асоціації. Опитування проводилось з 25 червня до 22 серпня 2024 року серед членів ЄБА….
Бізнес значно погіршив інфляційні та курсові очікування – опитування НБУ
Бізнес дещо поліпшив оцінки своєї ділової активності в наступні 12 місяців, зберіг позитивні прогнози щодо залучення інвестицій. У той же час українські компанії очікують помірного зростання інфляції та обмінного курсу, свідчить Індекс ділових очікувань підприємств…
Брак кадрів вперше очолив рейтинг проблем українського бізнесу – опитування
Брак робочої сили внаслідок мобілізації або виїзду за кордон співробітників у вересні 2024 року посів перше місце серед перешкод для ведення бізнесу. Про це свідчать дані щомісячного опитування підприємств Інституту економічних досліджень і політичних консультацій…
Жорсткий контроль бюджету та нові звички: як війна змінила харчові вподобання українців (опитування)
Повномасштабна війна серйозно змінила харчові звички українців та витрати населення на продукти. Про це йдеться у опитуванні дослідницької компанії Gradus Research спеціально до New Food Summit 2024. Так, майже половина опитаних українців (49%) кажуть, що…
Відвідуваність українських ТРЦ потроху відновлюється – UTG
У першому півріччі 2024 року середній показник відвідуваності торговельних центрів в Україні зріс на 4%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це свідчать підрахунки аналітиків компанії UTG, так, за 6 місяців 2024 року відвідуваність…
Обсяги шахрайства у e-commerce зростуть на 114% за найближчі п’ять років – дослідження
До 2029 року загальні обсяги шахрайства у глобальному e-commerce зростуть на 141%. Такими є результати дослідження, проведеного Juniper Research. За словами аналітиків, у 2024 році шахраї зароблять у системі інтернет-комерції 44 млрд доларів США, а…
Політична невизначеність заважає продажам. Ритейлери в США очікують коротший період святкових розпродажів
Американські ритейлери інтенсивно готуються до головного періоду розпродажів, який традиційно пройде восени та взимку. Очікується, що роздрібні продажі в США зростуть на 3,2% у святковий сезон, свідчить прогнозом Mastercard, отриманий Reuters. Роздрібні торговці США цього…
В Україні стрімко зростає кількість заяв на реєстрацію торгових марок – які галузі найактивніші
В Україні стрімко зростає кількість заяв на реєстрацію торгових марок. Тренд прослідковується ще з 2015 року, і хоча повномасштабна війна змінила ситуацію, вже у 2023 році показник почав відновлюватися. За даними Українського національного офісу інтелектуальної…
