Майже 70% українців свідомо обирають вітчизняні бренди в магазинах
69% українців свідомо обирають товари вітчизняних виробників під час здійснення покупок. Про це йдеться у опитуванні дослідницької компанії Gradus Research, результати якого є у розпорядженні “Укрінформ”. Зазначається, що у поведінці українських споживачів чітко проглядається свідомий…
Як війна змінила споживчу поведінку українців у 2022 році
10 місяців життя у стані війни серйозно вплинули на формування нових споживчих патернів серед українців. Дослідницька компанія Gradus Research дослідила, чи вони й надалі залишаються вірними улюбленим брендам, що для них зараз є ключовим фактором…
Понад 60% українців не планують відмовлятися від новорічного шопінгу
Зимові свята в Україні цього року пройдуть під час війни. Попри всі виклики воєнного часу українці планують святкувати життя з надією на якнайскорішу перемогу. Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії «Делойт» в Україні….
Дослідження УРТЦ: Ринок торгової нерухомості України у 2022 році. Вплив війни.
You can find English version of the Report here. Українська Рада Торгових Центрів підрахувала збитки індустрії торгових центрів через агресію з боку росії. Загальні втрати галузі за перші 4 місяці війни склали 9,9 млрд доларів…
Індекс Самопочуття Рітейлу стартував: в Україні відстежуватимуть динаміку роботи ТЦ
Українська Рада Торгових Центрів анонсує новий постійно діючий проєкт — розрахунок Індексу Самопочуття Рітейлу, або англійською — Retail Well-Being Index (RWBI). Сьогодні наш співрозмовник — автор методики його розрахунку, Голова дослідницької групи Української Ради Торгових…
Збитки ритейлерів України внаслідок військових дій склали щонайменше 50 млрд грн
Про це свідчать дані дослідження, проведеного у травні Асоціацією ритейлерів України та Українською радою торгових центрів (УРТЦ). У підрахунок потрапили 295 торгових компаній — великих мереж та малих підприємців. Загальна цифра втрат за цими мережевими…
Навіщо торговим центрам соцмережі? (Дмитро Бушмакін, Budhouse Group)
Ні для кого не секрет, що останнім часом соціальні мережі міцно вкоренилися в наше життя та навіть стали його частиною. Відповідно до звіту Hootsuite, у жовтні 2021 року загальна кількість користувачів соціальними мережами у світі…
Як COVID-19 вплинув на ритейлерів в Україні? Дослідження Colliers International (Україна)
Компанія Colliers International (Україна) під час карантину (з 28 квітня до 1 травня 2020 року) провела опитування серед ритейл-операторів України. Були обговорені такі теми як: Як карантин вплинув на ваш бізнес? Як обмеження вплинули на…