Техніка, косметика чи одяг? Що найчастіше купують українці на Чорну пʼятницю (дослідження)
Українці на Чорну пʼятницю найчастіше купують техніку, косметику та одяг. Користувачі очікують запуску знижок на тиждень раніше за Чорну пʼятницю 28 листопада — у Fake Friday. Про це свідчить дослідження агенції Webpromo про споживчу поведінку…
Світовий ринок розкоші може зрости до 1,4 трлн євро у 2025 році (дослідження)
У 2025 році ринок товарів класу люкс досягне 1,4 трлн євро, незважаючи на поточні макроекономічні та геополітичні виклики. Про це повідомляє Across, посилаючись на дослідження Euromonitor International. Хоча галузь демонструє стабільну фінансову стійкість, також з’являються…
Індекс споживчих настроїв українців знизився після літнього покращення
У вересні 2025 року Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 75,1 пункта, що на 6,5 п. нижче за показник серпня. Про це свідчать результати дослідження Info Sapiens “Споживчі настрої в Україні” у вересні 2025 року. Погіршення…
Rozetka, EVA, АТБ та інші: рейтинг найпопулярніших інтернет-магазинів за вересень 2025-го
Ритейлери Rozetka, EVA, АТБ, OLX та “Аврора” потрапили до рейтингу відвідуваності найбільших українських інтернет-магазинів і маркетплейсів за вересень 2025 року. Згідно з рейтингом RetailersUA, трійка лідерів, що продають побутову техніку та електроніку, залишилася незмінною: маркетплейс…
Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у вересні різко обвалився після нетривалого зростання
На тлі рекордного за останній рік зростання частки повітряних тривог протягом часу роботи торгових центрів, у вересні 2025 року Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) зменшився на 1,2 пункти у порівнянні з попереднім місяцем та зупинився на…
Брак кадрів і зростання цін б’ють по бізнесу сильніше, ніж обстріли – опитування
Індекс відновлення ділової активності (ІВДА) знизився після серпневого зростання — з 0,08 до 0,05. Хоча зміни незначні, з березня 2025 року спостерігається стійкий спадний тренд уповільнення відновлення. У мікробізнесу (-0,3), який традиційно має найнижчий ІВДА,…
Кожен четвертий українець користується ШІ під час шопінгу (дослідження Kantar)
Шість з десяти українців (64%) активно користуються штучним інтелектом, а для кожного п’ятого (20%) – це щоденна практика. Як йдеться у дослідженні Kantar Ukraine, кожен четвертий респондент вже використовував його для шопінгу, а 36% планують…
Бізнес погіршив оцінки подальшої ділової активності у третьому кварталі – НБУ
Український бізнес зберіг позитивні очікування подальшої ділової активності за помірного посилення інфляційних та курсових очікувань, хоча оцінки дещо послабилися порівняно з попереднім кварталом. Про це свідчать результати опитування Нацбанку у ІІІ кварталі 2025 року. Індекс ділових…
Eva, “Аптека 9-1-1” та інші: які мережі лідирують за пошуком в Google у своїх категоріях
Мережі “Аптека 9-1-1”, “Будинок Іграшок” та Eva стали лідерами у своїх категоріях за пошуковим запитом у Google. Про це свідчать результати дослідження Promodo, пише Forbes. Категорії “Аптеки” та “Косметика” мають найбільший обʼєм брендового трафіку у…
ТОП публікацій українських ТРЦ в соцмережах у вересні 2025 року
Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за вересень 2025 року. У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить…
