бізнес

Страхування ризиків та бронювання: що потребує бізнес в умовах війни (опитування)

Головним викликом для українського бізнесу в умовах війни є брак кадрів через виїзд за кордон та мобілізацію. Для покращення умов ведення бізнесу підприємці, зокрема, потребують страхування воєнних ризиків. Про це свідчать результати опитування бізнес-клімату в…

тривоги

Тривалість тривог під час роботи ТЦ в жовтні знизилася після стрибка у вересні (дослідження)

Частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ у жовтні 2025 року зменшилась з 14,1% до 12,2%. У вересні 2024 року цей показник становив 9,6 %. Загальна кількість тривог залишилась на вересневому рівні, а всі…

бізнес

Бізнес у жовтні зберіг позитивні оцінки на тлі стійкого попиту – індекс НБУ

У жовтні 2025 року індекс очікувань ділової активності (ІОДА) становив 50.3 порівняно з 50.4 у вересні 2025 року та був вищий за рівень у жовтні 2024 року (49.4). Про це свідчать дані щомісячного опитування Національного банку України. Збереженню…

торгівля

Як купують різні покоління: регіональні особливості та тенденції ритейлу в Європі

По всій Європі звички купівлі відрізняються залежно від покоління. Для ритейлерів адаптація стратегій є ключем до збереження конкурентоспроможності. Про це йдеться у дослідженні “Європейська роздрібна торгівля у 2024 та 2025 роках”, опублікованому NIQ Geomarketing, пише…

п'ятниця

Знижки у Чорну п’ятницю більше не працюють для 64% українців (дослідження)

Значна частина українців наразі перебуває у вразливому фінансовому становищ. За статистикою 19% економлять на їжі, а 17% покривають лише базові потреби. Це підтверджує високий вплив акцій та обережність споживачів у покупках — особливо під час…

війна

Понад 70% економлять на продуктах: як війна змінила харчові звички українців (дослідження)

Попри адаптацію до нової реальності, українці все ще змушені економити. Частка тих, хто зменшив витрати на продукти, зросла з 67% до 72%. Про це свідчать дані дослідження компанії Gradus Research про те, як повномасштабна війна впливає…

чорна-п'ятниця

Техніка, косметика чи одяг? Що найчастіше купують українці на Чорну пʼятницю (дослідження)

Українці на Чорну пʼятницю найчастіше купують техніку, косметику та одяг. Користувачі очікують запуску знижок на тиждень раніше за Чорну пʼятницю 28 листопада — у Fake Friday. Про це свідчить дослідження агенції Webpromo про споживчу поведінку…

ринок-(2)

Світовий ринок розкоші може зрости до 1,4 трлн євро у 2025 році (дослідження)

У 2025 році ринок товарів класу люкс досягне 1,4 трлн євро, незважаючи на поточні макроекономічні та геополітичні виклики. Про це повідомляє Across, посилаючись на дослідження Euromonitor International. Хоча галузь демонструє стабільну фінансову стійкість, також з’являються…

індекс

Індекс споживчих настроїв українців знизився після літнього покращення

У вересні 2025 року Індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 75,1 пункта, що на 6,5 п. нижче за показник серпня. Про це свідчать результати дослідження Info Sapiens “Споживчі настрої в Україні” у вересні 2025 року. Погіршення…

магазин

Rozetka, EVA, АТБ та інші: рейтинг найпопулярніших інтернет-магазинів за вересень 2025-го

Ритейлери Rozetka, EVA, АТБ, OLX та “Аврора” потрапили до рейтингу відвідуваності найбільших українських інтернет-магазинів і маркетплейсів за вересень 2025 року. Згідно з рейтингом RetailersUA, трійка лідерів, що продають побутову техніку та електроніку, залишилася незмінною: маркетплейс…