Rikky Hype відкрив дизайнерський флагман на Хрещатику (фото)
Український бренд одягу та білизни Rikky Hype відкрив перший фізичний магазин у центрі Києва.
Простір з'явився на Хрещатику на місці колишнього "Цитрусу", пише Village.
Як зазначали в Rikky Hype, вибір локації був іміджевим кроком, а не комерційним. Магазин працюватиме також як точка самовивозу та місце для подій і зустрічей.

Інтер’єр розробила архітекторка Анастасія Темпинська та студія Temp Project.
Перед нами стояла задача не втратити провокативність, сексуальність, сміливість і хайп, що ідентифікують бренд, – зазначає архітекторка.
У просторі використали нетрадиційні дзеркала, багатошарові відображення, екрани й спеціально вигнутий метал. Головним елементом стала каса з металу, обробленого високою температурою, який набуває відтінків, схожих на переливи бензину.
Магазин має велику примірочну з темним фоном, яку команда називає однією з найбільших в Україні. У простір також додали фігуру жінки, що "уособлює рівність і право кожної бути такою, якою вона хоче".

Читайте також: Український бренд одягу Ocean відкрив свій перший магазин у Польщі
На локації представлено увесь асортимент бренду, зокрема жіночі й чоловічі колекції, білизняна та домашня лінійки, одяг й аксесуари для залу і купальники.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

