Roshen планує розвивати власну мережу за кордоном – деталі

Українська кондитерська корпорація Roshen має намір розвивати власну мережу на декількох закордонних ринках. 

Про це NV Бізнес повідомила пресслужба Roshen.

Нещодавне відкриття магазину у Бухаресті - перший крок у розширенні міжнародної мережі Roshen, кажуть у пресслужбі корпорації.

Подальші напрямки компанія планує визначити після оцінки результатів роботи магазину у Румунії. У перспективі корпорація планує поступово розвивати фірмову роздрібну мережу на інших закордонних ринках.

Нагадаємо, компанія відкрила свій перший магазин за кордоном у Бухаресті 31 жовтня 2025 року. 

Магазин став першим представництвом Roshen у Румунії і країнах Євросоюзу. Основний акцент у просторі зробили на інтерактивних вітринах, створених українськими художниками та дизайнерами

Його загальна площа сягає 340 кв.м, а асортимент магазину на 90% збігається з українським. У команді магазину працюють переважно місцеві співробітники, які пройшли навчання під керівництвом українських фахівців Roshen.

Суму інвестицій у свій перший магазин у Бухаресті в компанії не розкривають.

Читайте також: Fozzy Group запустила віртуальний ресторан у Києві та передмісті – деталі

Кондитерська корпорація інвестувала у магазин у Бухаресті щонайменше 2 тис. доларів на кв. м, розповів NV Бізнес співзасновник дизайн-компанії IDNT Микола Чумак.