Shein відкриває перші магазини у Франції: місцеві ритейлери проти

Китайський онлайн-ритейлер Shein у листопаді відкриє свої перші фізичні магазини у Франції за угодою з власником універмагів Société des Grands Magasins. Проте це викликало критику з боку французьких ритейлерів.

Про це пише Reuters.

Перший магазин Shein на шостому поверсі BHV відкриється на початку листопада, а пізніше заплановано відкриття в універмагах Galeries Lafayette в Діжоні, Греноблі, Реймсі, Ліможі та Анже.

Президент Société des Grands Magasins Фредерік Мерлен зазначив, що нові магазини мають залучити молодшу аудиторію та розширити можливості для покупців.

Galeries Lafayette, яка продавала магазини, що управлялися SGM, під своїм ім'ям через франчайзингову угоду, заявила, що виступає проти цього кроку, який порушить франчайзингову угоду, і планує запобігти цьому.

Galeries Lafayette категорично не погоджується з цим рішенням щодо позиціонування та практики цього бренду надшвидкої моди, що суперечить його пропозиції та цінностям, – йдеться у заяві групи.

Shein, який продає сукні за 12 євро та джинси за 20 євро, стикається з тиском з боку інших роздрібних торговців, політиків та регуляторів у Франції, де законодавці підтримали законопроект, що регулює швидку моду.

Перед паризькою ратушею створюють новий мегамагазин Shein, який після знищення десятків французьких брендів – має на меті ще більше заповнити наш ринок одноразовими товарами, – заявив Ян Рівоаллан, голова асоціації роздрібної торгівлі одягом Fédération Française du Pret-a-Porter.

Французькі ритейлери вже відчували тиск Shein на ринку: бренд привертає клієнтів дешевшими товарами та знижками, створюючи конкуренцію для Zara та H&M, де покупці часто шукають доступну модну продукцію. Декілька французьких фаст-фешн компаній, таких як Jennyfer і NafNaf, нещодавно зіштовхнулися з фінансовими труднощами через таку конкуренцію.

Читайте також: Shein знову оштрафували в Європі: в чому Франція звинувачує ритейл-гіганта

Керівники Shein заявили, що їхній успіх зумовлений бізнес-моделлю, що працює виключно онлайн, а це означає, що у них мало непроданих товарів, на відміну від звичайних магазинів. Створення фізичних магазинів є значним відхиленням від цієї моделі, оскільки це вимагає від компанії підтримки запасів у магазинах, що збільшить експлуатаційні витрати.