“Сільпо” у столичному ТРЦ “РайON” запрацює в новій концепції – деталі

Супермаркет мережі “Сільпо” у столичному ТРЦ “РайON” запрацює в новій концепції “Суперграфіка”.

Про це УРТЦ розповіли у пресслужбі торговельного центру.

Цей напрям виник у 1960-х роках як реакція на функціоналізм модернізму, прагнучи додати емоційності та ідентичності архітектурним об’єктам. Перший мікрорайон Троєщини вирізняється активним застосуванням суперграфіки та використанням білого, червоного, коричневого та жовтого кольорів, які вважалися характерними для Києва. 

У межах оновлення “Сільпо” у ТРЦ “РайON” ми переосмислимо цю тему та покажемо суперграфіку в просторі магазину, підкреслимо існуючу архітектуру і створимо настрій завдяки яскравим елементам дизайну, зазначили у мережі супермаркетів “Сільпо”.

До кінця 2025 року tenant mix торговельного центру також поповниться новим орендарем, який розширить можливості шопінгу за демократичними цінами.

Як зазначають у пресслужбі, попри війну в Україні та всі поточні виклики, Arricano вдається зберігати вакантність ТРЦ “РайON” на рівні 0%.

Arricano працює над вдосконаленням ТРЦ та розширенням пулу орендарів, обираючи бренди, які вигідно урізноманітнять і доповнять його. Раніше ми вже анонсували відкриття ресторану української кухні “Пузата Хата” восени 2025 року, на яке з нетерпінням чекають мешканці Троєщини, а нещодавно підписали договір про оренду ще з одним fashion-ритейлером на площі понад 1000 кв. м розповіла директорка департаменту торговельних площ Олена Швець.

Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: директорка з розвитку ТРЦ “Подоляни” про перший професійний маркетинг-конкурс

Під час оптимізації супермаркет “Сільпо” працюватиме щоденно з 7:00 до 23:00.