“Сільпо” відкриває дизайнерський супермаркет в одеському ТЦ “Сім’я” (фото)
Мережа супермаркетів “Сільпо” відкриває оновлений дизайнерський магазин в одеському ТЦ “Сім’я”. Тепер він тематичний і для цієї локації обрали концепцію “Послання в пляшці”.
Про це УРТЦ розповіли у пресслужбі компанії. Відкриття заплановане на 5 липня, одночасно з відкриттям оновленого торговельного центру.
В оформленні об’єднали морську тематику та художній стиль fluid art. Реалістичні ілюстрації підводного світу поєднали із абстрактними, динамічними текстурами, які символізують течії та хвилі. Основні кольори декору - це різні відтінки синього, бірюза, аквамарин із вкрапленням світлих тонів.

У одному з відділів стелю прикрашає пляшка, яка ніби пливе, а Гість спостерігає за нею з-під води. На стіні можна роздивитися лист моряка, який шукає свою кохану, а зону кулінарії задекоровано імітацією морської сітки, яка впіймала уривки послань мандрівника з описами продукції з різних куточків світу.

Читайте також: McDonald’s, “Сільпо” та “Епіцентр” працевлаштовують неповнолітніх: чому компанії пішли на це
Також у супермаркеті інсталювали першу для мережі дизайнерську вбиральню. Два звичайних туалети, один інклюзивний та зону для миття рук оформили в мінімалістичному стилі, але з тематичними акцентами. Наприклад, двері виконані у формі пляшок.

Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

