Sinsay, ZARA та інші: де українці витрачають найбільше перед святами

Українці почали активно купувати одяг на тлі різдвяних і новорічних свят, а також сезонних знижок. Найбільше покупок зафіксовано у магазинах польської мережі Sinsay, де українці витратили вже 126 млн грн.

Про це свідчить дашборд від Monobank.

Друге місце посів бренд ZARA з сумою обороту в 103,4 млн грн, а третє – інтернет-магазин ANSWEAR з 50 млн грн.

Також до п'ятірки лідерів увійшли H&M (46 млн грн), та LC Waikiki (36 млн грн).

У десятці лідерів також опинилися загалом категорія "Одяг", Kasta та New Yorker. Бренд Reserved розташувався на дев'ятій позиції рейтингу, а HUMANA – на десятій.

sinsay 2 | 2

Читайте також: У Мукачеві відкриється другий магазин Worldbox в Україні: плани CCC Group

Нагадаємо, згідно з дослідженням Deloitte Ukraine, цьогоріч 75% українців планують різдвяний та новорічний шопінг. Водночас 20% респондентів не визначилися, а 5% – не планують святкувати. Передусім українці планують придбати продукти харчування та алкогольні напої, а також іграшки для дітей.