Sinsay, ZARA та інші: де українці витрачають найбільше перед святами
Українці почали активно купувати одяг на тлі різдвяних і новорічних свят, а також сезонних знижок. Найбільше покупок зафіксовано у магазинах польської мережі Sinsay, де українці витратили вже 126 млн грн.
Про це свідчить дашборд від Monobank.
Друге місце посів бренд ZARA з сумою обороту в 103,4 млн грн, а третє – інтернет-магазин ANSWEAR з 50 млн грн.
Також до п'ятірки лідерів увійшли H&M (46 млн грн), та LC Waikiki (36 млн грн).
У десятці лідерів також опинилися загалом категорія "Одяг", Kasta та New Yorker. Бренд Reserved розташувався на дев'ятій позиції рейтингу, а HUMANA – на десятій.

Читайте також: У Мукачеві відкриється другий магазин Worldbox в Україні: плани CCC Group
Нагадаємо, згідно з дослідженням Deloitte Ukraine, цьогоріч 75% українців планують різдвяний та новорічний шопінг. Водночас 20% респондентів не визначилися, а 5% – не планують святкувати. Передусім українці планують придбати продукти харчування та алкогольні напої, а також іграшки для дітей.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

