Скільки планують витратити та що даруватимуть українці на Різдво і Новий рік – опитування

Цьогоріч зросла частка українців, які планують святкувати Різдво та Новий рік: 67% проти 61% у минулому році. Більшість планує витратити на святкову вечерю не більше 5 тис. грн.

Про це йдеться в результатах опитування "Передріздвяні настрої українців у 2025 році" компанії Postmen, пише NV Бізнес.

Найчастіше "так, планую" на запитання про святкування відповідає молодь 18-35 років. З віком готовність відзначати свята знижується, але навіть серед 65+ понад половина планує святкування. Також серед чоловіків значно зросла частка тих, хто буде святкувати, порівняно з 2024-м.

У 2025 році бюджети на подарунки стають вищими. Якщо минулого року понад 70% опитаних планували витратити на святкові подарунки не більше 1 тис. гривень, то цього року це 37%, натомість найчастіше опитувані зазначали, що готові витратити на подарунки від 1 до 5 тис. грн (майже 41%).

Майже 15% респондентів готові витратити на подарунки від 5 до 10 тис. грн, а ще 7% — понад 10 тис. гривень. Таким чином, у 2025 році українці планують витрачати на подарунки в середньому на 29% більше, ніж у 2024-му: 3,5 тис. гривень проти 2,71 тис. гривень.

Найпопулярнішими подарунками залишаються солодощі, дрібні сувеніри та книжки. Кожен четвертий зазначав, що буде донатити, кожен десятий даруватиме квитки на події, а майже кожен п’ятий — гроші.

Більшість опитаних (58%) планують готувати святковий стіл як на Різдво, так і на Новий рік, а ще чверть — лише на Різдво. 6,5% взагалі не планують святкового столу.

Серед тих, хто подбає про святкову вечерю, більшість планує вкластися у 5 тис. грн — так відповіли 53%. Водночас майже кожен третій витратить на це не більше 1 тис. гривень, а кожен десятий опитаний розщедриться на суму від 5 до 10 тис. гривень.

Читайте також: Скільки українці витрачають в аптеках щомісяця? (експерт)

*Довідка. Дослідження проведене 1-9 грудня 2025 року серед української інтернет-аудиторії методом онлайн-анкетування за допомогою Google Forms. У дослідженні переважають жінки (74%), основну частку респондентів становлять люди віком 26-65 років.