Слідом за H&M: Zara застосовує ШІ для створення зображень моделей у різних образах

Іспанський бренд Zara став черговим ритейлером, який застосовує штучний інтелект. Бренд використовує ШІ для створення нових зображень реальних моделей у різних вбраннях.

Про це повідомляє Reuters.

Експерименти Zara зі штучним інтелектом відбуваються після того, як шведський конкурент H&M раніше цього року заявив про створення клонів моделей на основі ШІ для використання в маркетингу. Європейський онлайн-ритейлер одягу Zalando також використовує штучний інтелект для швидшого створення зображень.

Ми використовуємо ШІ лише для доповнення наших існуючих процесів, – заявив речник компанії Inditex, власника Zara. – Ми співпрацюємо з нашими моделями, узгоджуючи будь-який аспект на взаємній основі та компенсуємо витрати відповідно до найкращих галузевих практик.

Про цей крок бренду вперше повідомило CityAM, цитуючи неназвану модель, яка розповіла, що Zara просила дозволу редагувати її фото за допомогою ШІ для показу різних образів, і оплата за це була такою ж, як за нову фотосесію.

H&M та Zalando, як і Inditex, заявили, що штучний інтелект доповнить процеси їхніх креативних команд і допоможе бути ефективнішими, а не замінить їх.

Голова правління Inditex Марта Ортега розповідала в інтерв'ю про свою пристрасть до фешн-фотографії. З 2021 року її галерея фонду MOP Foundation у місті Ла-Корунья на півночі Іспанії, де була заснована Zara, проводить виставки, присвячені роботам відомих фотографів.

Читайте також: Китайські бренди нарощують присутність у США попри мита

Ортега намагається підняти статус Zara, скорочуючи кількість магазинів і концентруючись на великих флагманських точках із більш просторим і вишуканим інтер’єром.