СМО Bolt та Український маркетинг-форум запустили late night шоу для маркетологів

Сергій Костя, продюсер UMF, маркетолог, який наразі обіймає посаду регіонального маркетинг-директора компанії Bolt у Центральній, Східній Європі та Азії, разом з Ukrainian Marketing Forum (UMF) запустили Not Too Late Marketing Show.

Розпочалась серія епізодів випуском з Андрієм Федоровим, CEO Fedoriv Group. Це новий формат, де поєдналися розважальний та професійний контент. 28 травня на YouTube каналі проєкту стартував перший сезон, для якого вже відзнято 7 епізодів, розповіли УРТЦ в пресслужбі.

fedoriv | 2

Аудиторії представлять легке вечірнє вечірнє шоу, де говорять про серйозне, але з іронією, просто та без пафосу.

Ми задумали Not Too Late як шоу, яке хочеться увімкнути після важкого робочого дня. Воно для тих, хто в хорошому сенсі живе своєю справою. Для тих, хто готовий обговорювати з друзями ідеї, проєкти та виклики навіть у вільний час. Але при цьому ми всі потребуємо відпочинку. І саме late night шоу може стати тим вечірнім ритуалом, якого досі бракувало професійній аудиторії. Мабуть, це перший проєкт, що зайняв нішу між розважальним форматом і професійним контентом. Фактично, ми хочемо, щоб він став новим типом культурного продукту, — розповів Сергій Костя.

Основна тематика шоу - маркетинг, про нього говоритимуть через призму емоцій, реальних кейсів та рішень, які рухають ринок сьогодення.

В Україні є подкасти, інтерв'ю та статті, але місця, де маркетолог виходить у центр — не було. Наша команда має чудовий досвід створення розважального контенту: ми використали його для створення нового формату шоу, а UMF став місцем, де зібралися круті та цінні фахівці, — прокоментував Мітя Шмурак, український режисер та продюсер, співзасновник Manifest production та Мамахихотала, режисер шоу Not Too Late.

Гостями першого сезону стануть Андрій Федорів (Fedoriv Group), Ганна Гришина (Eva), Олена Мартинова (Starlight Media), Валерія Гузема (Guzema Jewelry), Валерія Толочина (Megogo), Олександр Хоменко (МУР), Олена Тараненко (бренд-стратегиня, експертка з комунікацій).

gosti | 3

Нам важливо, щоб шоу не просто відбулось, але й стало новою сценою Українського маркетинг-форуму, яка працює протягом року, відкриває нові імена та нові формати. Ми вже готуємо з Сергієм та командою шоу анонс осіннього сезону та серію офлайн-подій для маркетингової спільноти, - розповіла засновниця UMF Ірина Бондаренко.

Читайте також: Засновниці Must Have про рентабельність, від’їзд клієнтів та унікальність українських брендів (інтерв’ю)

Перший сезон Not Too Late Marketing Show було створено у партнерстві з UMF та Starlight Media, продакшн взяли на себе Manifest Production.