Спортивна мережа Athletics закриває магазини і залишає ринок
Мережа магазинів спортивних товарів Athletics оголосила про згортання діяльності. Формальне рішення ухвалили ще у черевні 2025-го, а наразі затвердили план розрахунків з партнерами, врегульовують питання з орендодавцями, тощо.
Про це в інтерв’ю для RAU розповіла СЕО мережі Людмила Книш. За її словами, переломним стало поєднання стійкого падіння реальних доходів покупців, подорожчання логістики з військовими ризиками і неможливості узгодити економіку офлайн-формату при поточних орендних ставках і вартості енергії.
Тоді у компанії розглядали три можливих сценарії: "продовжуємо і скорочуємося", "заморожування", "контрольований вихід".
З урахуванням фіксованих витрат і зобов’язань перед людьми - обрали третій шлях.
Це боляче. Але найгірше, що можна зробити, — продовжувати працювати в мінус і накопичувати борги, втягуючи людей і партнерів у ще більшу проблему. Ми вирішили чесно визнати реальність і закритися коректно, - каже Людмила Книш.
Чи намагалися продати мережу?
Так, Athletics проводили кілька раундів переговорів, каже Книш, і інвестори бачать потенціал ринку.
Але військові ризики, дорогі страховки і невизначені горизонти окупності ускладнюють угоди. Ми не знайшли баланс між справедливою ціною і прийнятними ризиками для сторін, - додає СЕО.
Внаслідок ліквідації мережі без роботи залишиться кілька сотень людей, у компанії обіцяють допомогу із новим працевлаштуванням.
Також спікерка зазначила, що хоча діяльність комерційної мережі припиняється, компанія зберігає права на торговельну марку. Це може дати можливість у майбутньому розглянути перезапуск або ліцензійну модель, якщо ринкові умови покращаться.
Розрахунки з партнерами та орендодавцями
Ритейлер вже затвердив план розрахунків і комунікує з кожним партнером, не має заборгованостей перед постачальниками. Боргів перед банками також не лишилося.
Використовуємо комбінований підхід: фінальний розпродаж із прозорими правилами, викуп товару за раніше узгодженими умовами та адресна благодійність через партнерські організації. Наша мета — не «вичавлювати максимум за будь-яку ціну», а закрити запаси цивілізовано, - каже Людмила Книш.
У врегулюванні питань з орендодавцям підхід точковий: де можливо — домовлялися про зниження штрафів і дострокове розірвання, де неможливо — виконують контрактний графік.
Читайте також: JYSK Україна планує перевершити батьківщину компанії за розміром мережі у 2026 році
Частина локацій в ТЦ одразу буде передана іншим орендарям, однак хто зайде на місце Athletics - невідомо.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

