Starbucks продає контрольний пакет бізнесу в Китаї за 4 млрд доларів

Американська мережа Starbucks оголосила про створення спільного підприємства з китайською інвестиційною компанією Boyu Capital для управління кавʼярнями свого бренду в Китаї.

Про це повідомляє АР.

Згідно з угодою, Boyu придбає 60% акцій роздрібної мережі Starbucks у Китаї, що оцінюється в 4 млрд доларів. Starbucks збереже 40% частки у спільному підприємстві та володітиме брендом, а також ліцензіями на нього.

Starbucks заявила, що загальна вартість її бізнесу в Китаї становитиме понад 13 млрд доларів, включно з виторгом від продажу контрольного пакету акцій Boyu, вартістю її 40% акцій, а також вартістю роялті.

Компанія вийшла на ринок Китаю майже 30 років тому, що посприяло зростанню "кавової" культури в країні. Китай є другим за величиною ринком Starbucks за межами США, де мережа має близько 8 тис. кав'ярень.

Проте в останні роки кавовий гігант мав труднощі в Китаї з дешевими, швидкозростаючими китайськими стартапами, такими як Luckin Coffee. Продажі Starbucks у Китаї впали за два останні фінансові роки.

Штаб-квартира Starbucks у Китаї залишиться в Шанхаї. Boyu Capital, заснована у 2011 році, має офіси в Шанхаї, Гонконзі, Сінгапурі та Пекіні.

Читайте також: PepsiCo вперше з 2001 року змінила логотип (фото)

Компанії заявили, що очікують завершити угоду у другому кварталі 2026 фінансового року Starbucks. 2026 фінансовий рік компанії розпочався 29 вересня. Акції залишилися незмінними на торгах після закриття.