Столичний ТРЦ Retroville завершує масштабне оновлення паркінгу – деталі

У столичному ТРЦ Retroville завершуються масштабні роботи з розширення паркінгу, благоустрою території та покращення інфраструктури для відвідувачів.

Як повідомляють у торговельному центрі, будівельні роботи планують завершити до кінця вересня 2025 року.

retroville 1 | 1

Територія парковки збільшиться на 290 паркомісць. Окрім цього, в ТРЦ ведуться роботи по прокладанню автодороги, яка поєднає мікрорайони “Варшавський” та “Варшавський плюс”, висадку зеленої зони та облаштування тротуарів.

У жовтні Retroville планує реалізувати новий формат паркінгу та прилеглої території. ТРЦ має паркомісця 2,7х5м, а місця для людей з інвалідністю - 3х5 метрів. Площа озеленення складає 29 060 кв. м, що дорівнює площі 4-х футбольних полів.

retroville 2 | 2

UCSC MRKTNG AWARDS

Нагадаємо, Українська Рада Торгових Центрів (Ukrainian Counsil of Shopping Centers) запустила перший в Україні профессійний маркетинг-конкурс для ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS.

Цього року торговельні центрі можуть подавати до участі рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто фактично, з початку повномасштабної війни.

Оцінюватимуть учасників у чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року

Читайте також: “Платформа для зростання всієї галузі”: CCO Nhood Holding Ганна Корягіна про UCSC MRKTNG AWARDS

Судити конкурсантів буде професійна колегія журі, що складається переважно з міжнародних та українських експертів, які не мають прямого стосунку до галузі України. Розмір ТРЦ чи бюджет не впливають на оцінку – важливі лише ідея, реалізація та вплив.