Світовий ринок розкоші може зрости до 1,4 трлн євро у 2025 році (дослідження)

У 2025 році ринок товарів класу люкс досягне 1,4 трлн євро, незважаючи на поточні макроекономічні та геополітичні виклики.

Про це повідомляє Across, посилаючись на дослідження Euromonitor International.

Хоча галузь демонструє стабільну фінансову стійкість, також з'являються й нові тенденції.

Одна з головних тенденцій свідчить про те, що світовий ринок предметів розкоші відходить від простої орієнтації на продукт. Натомість у центр уваги приходить досвід, коли йдеться про стратегію продажів. Цю трансформацію можна спостерігати також і в різних інших секторах роздрібної торгівлі.

На практиці це означає, що бренди намагаються продавати разом із продуктом певний стиль життя, формуючи сильний емоційний зв’язок із покупцем. У такому контексті турбота про добробут та гармонію стала одним із нових символів статусу нашого часу.

Разом із переходом до продажів, зорієнтованих на досвід, трансформується й торговельна нерухомість – особливо з огляду на те, що у 2025 році 81% продажів товарів люкс і надалі здійснюються офлайн.

Читайте також: Kering перевершила прогнози за третій квартал, попри падіння Gucci

Онлайн-шопінг приваблює зручністю, проте, за даними Euromonitor, 52% споживачів із високим рівнем доходу надають перевагу традиційним покупкам у магазинах. Це суттєва зміна порівняно з 2023 роком, коли такий показник становив лише 36%.