Світовий ринок розкоші встановив новий рекорд: бренди оцінюють у 317 млрд доларів
Глобальний сектор предметів розкоші досяг нового рекордного рівня. Останній рейтинг Luxury & Premium 50 від Brand Finance показує, що провідні світові бренди досягли сукупної вартості 317 млрд доларів, що на 43% більше, ніж у 2019 році.
Про це пише Across.
Франція залишається світовим лідером у сфері розкоші, на яку припадає 49% від загальної вартості брендів – майже втричі більше, ніж на частку Італії. Одяг продовжує залишатися ключовим у цьому секторі, складаючи 32 бренди та 70% від загальної вартості.
Porsche залишається найдорожчим брендом розкоші у світі з оцінкою в 41,1 млрд доларів США. Chanel, зрісши на 45% до 37,9 млрд доларів, обігнав Louis Vuitton і став найшвидше зростаючим брендом розкоші у 2025 році.
Rolex та Ferrari також продемонстрували зростання на 36% кожен, що відображає сталий попит на годинники та автомобілі класу люкс.
Dior та Hermès залишаються серед найстабільніших та найдорожчих гравців у секторі, тоді як Guerlain знову входить до топ-10 завдяки сильним результатам у сегменті парфумів.

П'ять брендів класу люкс отримали елітний рейтинг AAA+ від Brand Finance у 2025 році. Dior зараз є найсильнішим брендом класу люкс у світі з індексом BSI 93,5, що зумовлено зростаючою впізнаваністю, популярністю в Інтернеті та бездоганними показниками репутації в США. Ferrari слідує за ним з винятковою емоційною привабливістю та сильним лідерством. Lancôme також входить до топ-10, чому сприяє надзвичайна сила бренду в Китаї.
Бренди розкоші все частіше звертаються до преміальних видів спорту, щоб підсилити культурну актуальність. Прикладом є Rolex, давній партнер Вімблдону та великих гольф-турнірів, який демонструє, як такі партнерства підвищують впізнаваність і лояльність до бренду. З 2020 року вартість бренду Rolex більше ніж подвоїлася.
RetailBoss створив піраміду розкоші, яка показує, як світові модні бренди позиціонуються на п'яти рівнях – від жорстко контрольованих модних будинків, таких як Chanel , Hermès та Delvaux, до доступних престижних брендів, таких як Furla, Longchamp та Ralph Lauren.

Читайте також: Вісім європейських країн вимагають посилити тиск на Shein, Temu та AliExpress
У 2025 році ринок розкоші досяг піку, але водночас з’являються нові виклики. Зараз зростання стає більш помірним, і цінність бренду визначатиметься глибиною зв’язку з клієнтом, а не лише престижем логотипу. Споживачі дедалі більше витрачають гроші на враження, а ринок секонд-хенду стрімко розвивається — наприклад, торік один із п’яти покупців планував придбати вживаний годинник.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

