Техніка, косметика чи одяг? Що найчастіше купують українці на Чорну пʼятницю (дослідження)

Українці на Чорну пʼятницю найчастіше купують техніку, косметику та одяг. Користувачі очікують запуску знижок на тиждень раніше за Чорну пʼятницю 28 листопада — у Fake Friday.

Про це свідчить дослідження агенції Webpromo про споживчу поведінку українців у жовтні-грудні останніх трьох років, пише Forbes.

Згідно з дослідженням, найпопулярнішою у Чорну п'ятницю стає категорія побутової техніки. На період знижок активно зростав попит на кавоварки, міксери та інші дрібні гаджети.

На компʼютерну техніку основний попит формують чоловіки. У топі категорій також іграшки та дитячий одяг.

pyatnyczya | 1

Пошуковий інтерес та кількість промоакцій зростають вже з перших чисел листопада та формують ранній сплеск продажів 11 листопада — на Всесвітній день шопінгу.

pyatnyczya 2 | 2

Традиційно 11 листопада — на Всесвітній день шопінгу — найбільші знижки пропонують китайські маркетплейси (Aliexpress, Temu), на яких активно купують українські споживачі.

Для ритейлерів це означає, що конкуренція за клієнта починається на три тижні раніше фактичного сезону знижок. У цей період українські інтернет-магазини активно включаються у боротьбу за покупця.

Через соцмережі готові купляти 73% молоді віком 18-34 роки. Водночас 64% споживачів не вірять знижкам, для інших важливу роль відіграють прозорі цінові переваги та соціальна позиція бренду.

pyatnyczya 1 | 3

Аналітики зазначають, що оскільки 44% українців не звертають увагу на бренд, акценти в комунікації мають зміститися з логотипа на конкретні переваги та вигоди продукту для споживача.

pyatnyczya 3 | 4

Читайте також: Rozetka, EVA, АТБ та інші: рейтинг найпопулярніших інтернет-магазинів за вересень 2025-го

Дві третини покупців розпочинають пошук у Google чи Youtube. В агенції Webpromo радять бізнесу інвестувати у ремаркетинг протягом усього сезону знижок, використовувати прозорі цінові переваги, спиратись на омніканальну систему та акцентуватись в комунікації на конкретних перевагах та вигодах продукту для споживача.