Tiffany відкрив у Токіо флагман з вигнутими скляними панелями (фото)

Ювелірний бренд Tiffany & Co відкрив у Токіо новий флагманський магазин. Його розробила японська архітектурна студія Jun Aoki & Associates.

Про це пише Dezeen.

Розташована на кутовій ділянці в торговельному районі Гінза, 66-метрова будівля багатофункціонального призначення здебільшого зайнята Tiffany & Co, тоді як офіси та ресторани займають верхні поверхи.

Tiffany

Екстер'єр бутика був розроблений таким чином, щоб він одночасно “вписувався та виділявся” серед різноманітної забудови, сказав засновник студії Джун Аокі.

Магазин облицьований напівпрозорими скляними панелями фірмового кольору Tiffany Blue, що створюють ефект хвилястого та рухомого фасаду.

tiffany 1 | 1
tiffany 2 | 2

Ми добре усвідомлювали, що дизайн може легко стати надто жорстким і нав'язливим. Тож спочатку нашим основним баченням був фасад, схожий на шпалеру з гліцинії, що коливається на легкому вітрі, – розповів Аокі.

tiffany 3 | 3

За словами архітекторів, кожна скляна панель з хвилястим покриттям має унікальну вигнуту форму. 

Усередині магазин займає чотири поверхи зі скляними вітринами, підкріпленими прозорими шторами, що огортають скляні фасади, а також підвал.

tiffany 5 | 4

Читайте також: Cartier відкрив новий флагман зі скляним хвилястим фасадом у Маямі (фото)

Щоб блакитне світло не спотворювало колір ювелірних виробів всередині, була застосована техніка керамічного друку на панелях.