ТОП публікацій українських ТРЦ в соцмережах у липні 2025 року

Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за липень 2025 року.

У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить на постійній основі, починаючи з жовтня 2024 року.

*Методологія

Для створення рейтингу аналізуються всі існуючі акаунти ТРЦ України, що відповідають міжнародним критеріям ТРЦ. До рейтингу потрапляють тільки відкриті акаунти з неприхованою кількістю лайків.

У розрахунок беруться публікації, що були зроблені в період з 27 числа попереднього місяця по кінець звітного місяця. Рейтинг публікацій в INSTAGRAM сформований за кількістю вподобайок, що отримала публікація. Рейтинг публікації у FACEBOOK сформований за кількістю реакцій, що отримала публікація.

Найкращі пости липня в Instagram

Перше місце на цей раз виборов харківський ТРЦ Nikolsky. Пост про яскравий K-POP RANDOM DANCE від 18 липня зібрав 3690 вподобайок.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от ТРЦ «Nikolsky» (@trcnikolsky)


Друге місце за львівським ТРЦ Victoria Gardens, публікація із відео виступу Василя Зінкевича зібрала 3012 лайків з 12 липня.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Victoria Gardens (@victoria_gardens_lviv)


Третю сходинку посів рівненський ТРЦ "Злата Плаза". 1802 лайків зібрав пост про перемогу Олександра Усика від 20 липня.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от ЗЛАТА ПЛАЗА (@zlataplaza)

Найкращі пости липня в Facebook

У Facebook перше місце за львівським ТРЦ Victoria Gardens. Цікаво, що популярність здобув пост, аналогічний переможному посту торговельного центру в Instagram, зібравши 3556 реакцій.

Друге місце дісталося ще одному львівському ТРЦ. Публікація Forum Lviv про розіграш від "Сільпо" зібрала 993 реакції з 15 липня.

На третій сходинці вінницький ТРЦ Sky Park. Пост від 29 червня про концерт Віталій Козловський у торговельному центрів отримав 979 реакцій користувачів.