Топменеджер OLX Ігор Сироватко став генеральним директором NovaPay

NovaPay, фінтех-лідер групи компаній NOVA, оголосив про призначення генеральним директором Ігоря Сироватка, колишнього топменеджера OLX.

Це призначення відкриває новий етап розвитку української фінтех-компанії, яка за кілька років перетворилася з внутрішнього платіжного сервісу "Нової пошти" на фінансового партнера для 800 тисяч користувачів, повідомили у пресслужбі компанії.

Сучасний фінансовий сервіс – це передусім довіра, безпека та полегшення рутини для приватних клієнтів, а також ефективність і масштабування для підприємців. Саме це і є нашою першочерговою метою. Адже справжня цінність створюється тоді, коли ти допомагаєш кожному клієнту – чи то приватній особі, чи підприємцю – відчути, що фінансові інструменти працюють на них, а не навпаки, – коментує Ігор Сироватко.

Управлінець має понад 20 років досвіду в банківському секторі, e-commerce та клієнтському сервісі. Він здобув суттєвий фінансовий досвід в Універсал Банку, де пройшов шлях від керівника відділення до директора департаменту мережі відділень. В OLX Ігор керував департаментом клієнтського сервісу в Україні та Центральній Азії, успішно розвиваючи B2B-напрямок та створюючи експертні команди для роботи з бізнес-клієнтами.

Під керівництвом нового CEO NovaPay розвиватиметься як фінансова компанія, орієнтована на різні сегменти клієнтів – від приватних осіб до бізнесу, – пропонуючи ще ширший спектр послуг.

Новий етап в роботі NovaPay передбачає значні зміни, але це не зміни заради змін. Мій фокус – на двох ключових аспектах. Перший – це максимальне використання вже існуючих сильних сторін компанії – потужної команди, інноваційності та значного потенціалу групи. А другий – залучення найкращої міжнародної експертизи у сфері фінтех. Саме в цій синергії бачу запоруку успіху, – резюмує новий CEO.

Досвід Ігоря у створенні клієнтоцентричних сервісів, масштабуванні фінансових продуктів та формуванні високоефективних команд стане фундаментом для наступного етапу зростання, зазначають у пресслужбі.

Читайте також: “Нова пошта” наростила виторг на 23% у першому півріччі 2025 року

Особливим фокусом стане виведення клієнтського сервісу NovaPay на міжнародний рівень якості, щоб українські користувачі та бізнес відчували стандарти обслуговування світового класу.