ТРЦ Lavina Mall: результати II кварталу 2025 року — посилення tenant-міксу та анонси відкриттів

У другому кварталі 2025 року торговельно-розважальний центр Lavina Mall продовжив реалізацію стратегії якісного зростання, зосередженої на розширенні пулу орендарів, оновленні існуючих форматів та залученні нових брендів, що відповідають очікуванням сучасного відвідувача.

Упродовж звітного періоду tenant-мікс Lavina Mall було посилено завдяки відкриттю нових орендарів: MEIWEI, World of Comics, Italian Bags, Mariani Italy, Doggeriz.

Паралельно ТРЦ продовжив практику підтримки брендів у процесі оновлення концепцій та ефективнішого використання торгових площ — було завершено реновації та реалізовано переїзди магазинів MBM My Home, Harvest та "Золотий Вік".

Серед ключових подій звітного періоду — оновлення магазину New Balance, реалізованого відповідно до нової глобальної концепції бренду. В оновленому магазині з’явилася додаткова зона, яка акцентує увагу на ключовій перевазі — виробництві у США та Великій Британії, що вирізняє New Balance серед інших брендів.

Завдяки позитивній динаміці заповнюваності та зростанню ключових індексів задоволеності відвідувачів, Lavina Mall продовжує залишатися привабливою платформою для розвитку міжнародних брендів. Уже восени 2025 року компанія OCHNIK, один із провідних польських брендів у сфері одягу і аксесуарів, відкриє перший в Україні магазин нового формату у ТРЦ Lavina Mall. Формат поєднуватиме сучасний архітектурний підхід, інноваційні рішення у сфері клієнтського досвіду та розширену пропозицію продукції.

Завдяки зваженому управлінню tenant-міксом, підтримці трансформацій орендарів та впровадженню актуальних ритейл-рішень, Lavina Mall продовжує створювати стабільне середовище для розвитку брендів і залучення відвідувачів.

Читайте також: Фестиваль морозива: як у Lavina Mall відбулося найсолодше свято літа

*Довідка. На 127 тис. м кв торгової площі Lavina Mall розмістилися Galaxy Park (80 000 м кв: 20 атракціонів та понад 200 ігрових автоматів), кінотеатр Multiplex (13 залів, у тому числі перший у країні зал віртуальної реальності), понад 450 магазинів. Lavina Mall залишається найбільшим торгово-розважальним центром країни з унікальним переліком брендів та неповторним форматом роботи.