ТРЦ Ocean Plaza веде перемовини про повернення брендів польської LPP

Столичний ТРЦ Ocean Plaza веде перемовини про повернення брендів польської групи LPP (Reserved, Cropp, House), які закрили раніше закрили магазини в торговельному центрі.

Про це розповів новий очільник компанії-власника ТРЦ Ocean Plaza "Інвестиційний союз Либідь" Сергій Майзель у бліц-інтерв’ю Forbes.

Ведемо переговори про їхнє повернення. Вони мають певні юридичні побажання. Але, думаю, домовимось і повернемо їх, - зазначив Майзель.

За його словами, ТРЦ зіткнувся з певним відтоком орендарів через складну економічну ситуацію в країні. Особливо важко заходити іноземним ритейлерам. Вакантність Ocean Plaza тримається в межах 12-13%.

ТРЦ планує оновити вхідну групу та фудкорт, попереднє бачення вже є, однак для цього хочуть провести конкурс серед студентів архітектурного університету.

Будівлі – понад 12 років, наше завдання – продовжити їй життя ще мінімум на 10 років, щоб об’єкт був привабливим для продажу, - пояснює Майзель.

Читайте також: Борги та конкуренція з Ocean Mall: чому держава зволікає з продажем ТРЦ Ocean Plaza

Натомість орендні ставки підвищувати не планується, адже поточні ставки лягли в основу фінансової моделі для інвестора.