ТРЦ Ocean Plaza веде перемовини про повернення брендів польської LPP
Столичний ТРЦ Ocean Plaza веде перемовини про повернення брендів польської групи LPP (Reserved, Cropp, House), які закрили раніше закрили магазини в торговельному центрі.
Про це розповів новий очільник компанії-власника ТРЦ Ocean Plaza "Інвестиційний союз Либідь" Сергій Майзель у бліц-інтерв’ю Forbes.
Ведемо переговори про їхнє повернення. Вони мають певні юридичні побажання. Але, думаю, домовимось і повернемо їх, - зазначив Майзель.
За його словами, ТРЦ зіткнувся з певним відтоком орендарів через складну економічну ситуацію в країні. Особливо важко заходити іноземним ритейлерам. Вакантність Ocean Plaza тримається в межах 12-13%.
ТРЦ планує оновити вхідну групу та фудкорт, попереднє бачення вже є, однак для цього хочуть провести конкурс серед студентів архітектурного університету.
Будівлі – понад 12 років, наше завдання – продовжити їй життя ще мінімум на 10 років, щоб об’єкт був привабливим для продажу, - пояснює Майзель.
Читайте також: Борги та конкуренція з Ocean Mall: чому держава зволікає з продажем ТРЦ Ocean Plaza
Натомість орендні ставки підвищувати не планується, адже поточні ставки лягли в основу фінансової моделі для інвестора.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

