Триває продаж квитків на першу маркетинг-премію для ТРЦ – UCSC MRKTNG AWARDS
Українська Рада Торгових Центрів нагадує, що триває продаж квитків на першу церемонію нагородження професійної маркетинг-премії для ТРЦ – UCSC MRKTNG AWARDS.
До заходу лишилося декілька тижнів, урочисте офлайн-нагородження відбудеться у Києві 20 листопада. На участь у дебютній премії подано 55 заявок, а з 1 жовтня експертне журі розпочало оцінювання кейсів, яке триватиме до кінця місяця.
За словами голови Української Ради Торгових Центрів Максима Гаврюшина, UCSC MRKTNG AWARDS — це не лише перша професійна маркетинг-премія у сфері торговельної нерухомості, але й важливий крок до формування зрілої, відкритої та конкурентної галузі. Премія покликана відзначати найкращі маркетингові кейси, сприяти розвитку професійної спільноти та створювати платформу для обміну досвідом.
Ми створили майданчик, де маркетинг у сфері торговельної нерухомості отримує заслужене визнання, а найкращі кейси — увагу всієї індустрії. Закликаю колег, партнерів і друзів підтримати премію своєю присутністю, познайомитися з авторами найцікавіших проєктів і надихнутися ідеями, — зазначив Максим Гаврюшин.
Як долучитися до знакової події?
Всі охочі можуть придбати квитки на офіційному сайті UCSC MRKTNG AWARDS. Для членів Української Ради Торгових Центрів вартість квитка становить 5000 грн, для тих, хто ще не встиг доєднатися до нашої спільноти — 10 000 грн.
Щоб придбати необхідну кількість квитків, потрібно перейти за посиланням, натиснути червону кнопку “Придбати квитки” та заповнити коротку форму.
Детальніше про церемонію
Урочистий захід передбачає передусім церемонію нагородження переможців у 4 головних категоріях:
- Creative of the Year;
- Best Social Media Campaign;
- Tactical Activation;
- Corporate Social Responsibility.
В рамках нагородження гості UCSC MRKTNG AWARDS побачать відеопрезентації кейсів переможців, що вже увійшли в історію українського маркетингу.
Також усіх чекає святкова атмосфера, музика, фуршет і шоу-програма, а головне - унікальна можливість нетворкінгу із провідними представниками ринку.
Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: реєстрація кейсів на професійну маркетинг-премію завершена
Нагадаємо, генеральним партнером UCSC MRKTNG AWARDS виступає офіційний дистриб’ютор LG — компанія «Вісен Україна». Офіційними партнерами премії стали компанія ParkSystem та «Сонячні системи».
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

