У Бельгії розробили застосунок для блокування реклами в реальному світі – як це працює
Бельгійський інженер-програміст Стейн Спанхове створив застосунок доповненої реальності (AR) для блокувальник реклами у реальному житті.
Про це пише видання Tom's Hardware.
Програма розроблена для окулярів Snap Spectacles п'ятого покоління. Штучний інтелект Gemini від Google розпізнає рекламу та бренди, видимі крізь розумні окуляри, та оперативно блокує їх, замінюючи рекламу червоним квадратом.
Це досі експериментальний проєкт, але цікаво уявити майбутнє, де ви контролюєте фізичний контент, який бачите, – каже розробник.
Наведене вище відео показує окуляри в дії. Додаток правильно ідентифікує та візуально блокує рекламу на плакатах, білбордах тощо. На відео також видно, як окуляри блокують назви брендів на упаковці харчових продуктів.
Читайте також: Обробляє постачання по фото. Poster запустив ШІ застосунок для ресторанів та магазинів
В майбутньому яскраві червоні квадрати могтимуть замінити фотографії або нотатки користувачів із застосунку.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації


