У “Галя Балувана” прокоментували чутки про розрив із партнерами та анонсували 500 нових магазинів

Мережа магазинів напівфабрикатів “Галя Балувана” планує відкрити ще близько 500 нових магазинів по всій Україні до кінця 2026 року.

Про це розповіла співвласниця мережі Алла Теліга у новому релізі компанії. СЕО також прокоментувала новини про розрив з великою кількістю партнерів і перехід їх до конкурентної мережі (імовірно йдеться про MULTI COOK, яку створив колишній співвласник компанії Володимир Матвійчук - Ред).

За її словами, мережа посилює стандарти, розвиває власний відділ аудиту й робить ставку на партнерів, які готові працювати за правилами сильного бренду. Саме запровадження аудиту стало точкою перезавантаження мережі:

Коли ми підняли планку якості, не всі партнери були готові до цих вимог. І це нормально. Хтось не витримав темп і вирішив піти. Але вони пішли не від “Галі Балуваної” – вони пішли від відповідальності. Ми ж обираємо шлях розвитку і хочемо, щоб поруч залишалися ті, хто поділяє наші цінності і щоб бренд асоціювалася з бездоганним смаком та сервісом, - зазначає Теліга.

У вересні “Галя Балувана” запустила 11 нових точок: п’ять у Києві, два в Харкові та по одному у Хмельницькому, Лозовій, Глевасі й Копичинцях. 

Алла Теліга запевняє, що звільнені старими партнерами локації миттєво знаходять нових власників і додає, що  у період, коли в компанії працював попередній співвласник (імовірно йдеться про Володимира Матвійчука - ред), питання контролю якості залишалося на рівні ідеї. 

Сьогодні це повноцінний структурний підрозділ із фахівцями, які відповідають за якість на всіх рівнях – від рецептури до клієнтського досвіду. Наші покупці мають бути впевнені: у будь-якому місті, у будь-якому магазині “Галі Балуваної” однаково смачно й чесно. Якщо хтось думає, що, змінивши вивіску, він отримає кращу якість за меншу відповідальність, то ні. Якість – це не декорація, це культура бізнесу. І ми цю культуру вибудовуємо щодня, – зазначає співзасновниця мережі.

Також Теліга наголошує, що компанія послідовно дотримується своїх принципів у партнерських відносинах, не робить винятків і реагує, якщо франчайзі не дотримуються правил.

Наприклад, один із партнерів порушив радіус у 2023 році, повторив ситуацію у 2025-му, і було прийнято рішення або закрити магазини, або розірвати договір. Інший випадок – в Дніпрі партнер з дозволу попереднього співвласника використовував в соцмережах нік, який не відповідає затвердженій назві бренду. Зараз не допускаємо таких ситуацій. Адже “Галя Балувана” – це бренд зі своїми чіткими правилами. І якщо партнер не відповідає стандартам якості та не проходить аудит, він не може залишатися у мережі.

Читайте також: Алла Теліга, “Галя Балувана”: що руйнує франшизу?

Раніше Володимир Матвійчук повідомив, що у його планах відкриття 500 магазинів MULTI COOK. На сьогодні мережа налічує 120 закладів, частину з яких відкрили нові партнери, частину - колишні франчайзі “Галі Балуваної”.