UCSC MRKTNG AWARDS 2025: переможні кейси першої української маркетинг-премії для ТРЦ

20 листопада у столиці відбулася дебютна церемонія першої української маркетинг премії для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS.

Представники девелопменту та ритейлу зустрілися у концептуальному барі HRAM в центрі Києва, щоб відзначити найкращі кейси маркетингу українських торговельних центрів.

Переможці отримали нестандартні нагороди – статуетки-артоб'єкти створені спеціально для UCSC MRKTNG AWARDS українським скульптором Євгеном Примаченко, а обирала найкращих - професійна колегія журі, що складається переважно з європейських експертів.

Генеральним партнером UCSC MRKTNG AWARDS виступив офіційний дистриб’ютор LG — компанія "Вісен Україна". Офіційними партнерами премії стали компанія ParkSystem та "Сонячні системи".

На перший конкурс було подано 55 заявок від провідних українських ТРЦ, а змагалися вони в чотирьох основних номінаціях: Creative of the Year, Best Social Media Campaign, Tactical Activation, Corporate Social Responsibility.

Відповідно до методології премії, ми не обирали 1,2,3 місце (по кількості балів) в кожній номінації. Кожен кейс оцінювався окремо і набрав певну кількість балів, відповідно до якої міг отримати відзнаку BRONZE (від 33 до 35 балів), SILVER (від 35 до 40 балів), GOLD (більше 40 балів). Більше про методологію оцінювання - за посиланням

Українська Рада Торгових Центрів публікує усі переможні кейси UCSC MRKTNG AWARDS 2025. А більше про те, як пройшов унікальний бізнес-захід, ми розповімо у нашому фотозвіті, який згодом з’явиться на офіційних сторінках УРТЦ та нашому порталі.

Best Social Media Campaign

У номінації, що відзначала найкращі компанії ТРЦ у соціальних мережах, нагороди отримали 5 кейсів у категоріях BRONZE та SILVER.

Срібні нагороди дісталися одразу трьом торговельним центрам:

NIKOLSKY - K-POP RANDOM DANCE (37,85 бала)

ZLATA PLAZA - Video “Home Alone 2 in Rivne”! (36,08 бала)

LUBAVA - SAVE MONEY (35,23 бала)

Бронзові статуетки отримали наступні кейси:

Victoria Gardens - Voice of Live (34,54 бала)

victoria gardens voice of live | 1

FABRIKA - KHERSON DAY (34,54 бала)

Corporate Social Responsibility

Номінація Corporate Social Responsibility відзначилася найбільшої кількістю поданих кейсів. У ній журі відзначали найкращі компанії ТРЦ, спрямовані на маркетингові проєкти. Усього в категоріях BRONZE та SILVER нагороди отримали 9 кейсів.

Срібна нагорода у цій категорії лише одна, і дісталася вона кейсу ТРЦ Lavina Mall - Energy of Unity (36,69 бала):

Бронзові статуетки від українського дизайнера Євгена Примаченко отримали 8 кейсів:

Blockbuster Mall - Atlas United 2024 (34,92 бала)

blockbuster mall atlas united 2024 | 2

Victoria Gardens - United by Victories (34,62 бала)

victoria gardens united by victories | 3

Prospekt - Suboty Turboty (Saturdays of Care) (34,38 бала)

prospekt suboty turboty saturdays of care | 4

French Boulevard - Humanitarian project “Rotary for Children of Heroes” Ukraine (34,23 бала) 

EKVATOR - Ekvator Book fair (34,15 бала) 

Respublika Park - Good deeds and fundraising for veterans (34,15 бала)

Epicentr Chabany - Sport Family Weekend 24-25.05.2025 (34,00 бала)

Forum Lviv - Forum Lviv unites support for Ukraine with UNITED24 (33,54 бала)

forum lviv forum lviv unites support for ukraine with united24 | 5

Окрім цього, партнер заходу скандинавська мережа магазинів JYSK вручив особливу нагороду в цій категорії. Ексклюзивний приз The Human Touch Award by JYSK дістався кейсу Victoria Gardens — United by Victories, 2025. Проєкт також отримав бронзову відзнаку в основній номінації.

Creative of the Year

У номінації Creative of the Year ТРЦ подавали до оцінювання свої найкращі візуальні креативи. Переможців усього троє, однак присутні усі три категорії: BRONZE, SILVER та GOLD.

"Золото" дісталося кейсу Epicentr - Epicentr K (40,54 бала):

SILVER отримав кейс TSUM Kyiv - Art Season TSUM Kyiv x Maria Prymachenko (35,54 бала):

А бронзова статуетка у Victoria Gardens - Birds of Memory (33,15 бала):

victoria gardens birds of memory | 6

Tactical Activation

У четвертій номінації також були представлені всі три категорії. Нагороду GOLD за найкращу кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу здобув проєкт ТРЦ NIKOLSKY - SHELTER (41,23 бала):

Срібні нагороди дісталися:

Retroville - Kyiv Car Fest (36,54 бала)

LUBAVA - HALLOWEEN 2024 (35,62 бала)

Victoria Gardens - Mother's Day at Victoria Gardens 2025 (35,15 бала)

victoria gardens mothers day at victoria gardens 2025 | 7

У категорії BRONZE нагородили:

COSMO MULTIMALL - Mini Chef project (34,46 бала)

Respublika Park - The final show of the huge National tour by famous Ukrainian rock band ANTYTILA in Respublika Park on the Third Anniversary of SEC (34,15 бала) 

CITY MALL - Day of Bright Dreams (33,31 бала)