UCSC MRKTNG AWARDS: головне про першу в Україні маркетинг-премію для ТРЦ

З 1 липня до 14 вересня 2025 року українські ТРЦ можуть реєструвати свої найкращі маркетингові кейси для участі в першій українській спеціалізованій маркетинговій премії для торговельної нерухомості - UCSC MRKTNG AWARDS.

Цього року переможців обиратимуть у таких номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року

До участі приймаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто фактично, з початку повномасштабної війни.

Нагородження найкращих відбудеться вже у листопаді 2025 року офлайн, у столиці.

!Важливо:
Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.

Головними особливостями UCSC MRKTNG AWARDS є професійна колегія журі, що складається переважно з міжнародних та українських експертів, які не мають прямого стосунку до галузі України, та підхід до оцінювання, що унеможливлює втручання в процес оцінювання зацікавлених сторін. Розмір ТРЦ чи бюджет не впливають на оцінку – важливі лише ідея, реалізація та вплив.

У складі журі:

  • Рюдігер Дані. Генеральний директор компанії NEPI Rockcastle, провідного власника, оператора та забудовника торгових центрів на ринках Центральної та Східної Європи та третьої за величиною компанії з роздрібної нерухомості в Європі;
  • Алан Торнтон. Голова правління міжнародної премії SOLAL MRKTG (Solal Marketing Awards) та керуючий директор компанії AL Marketing;
  • Кріс Ігве. Засновник і президент Chris Igwe International (консалтингова компанія з питань роздрібної торгівлі), керуючий партнер MORE OR LESS (ексклюзивне консультування світових брендів та ритейлерів);
  • Фредерік Рульо. Керуючий директор Multi Corporation у Франції, Латвії, Польщі та інших країнах;
  • Сергій Слупський. Засновник агенції Slupsky Event Management, яка є переможцем Best Event Award World 2018, 2019, 2021 та 2022 років.
  • Агнешка Томчак-Тузінська. Директорка з маркетингу компанії з управління нерухомістю APSYS Polska, що є частиною Apsys Group, одного з провідних операторів комерційної нерухомості в Польщі та Франції;
  • Валерія Лавська. Маркетинг-директорка української діджитал агенції Promodo;
  • Аніта Стемпфл. Власниця Anista & Partners та член керівного комітету міжнародної премії Solal Awards;
  • Ана Ізабель Моіта. Директорка з маркетингу Sonae Sierra, провідної міжнародної інвестиційної, консалтингової та девелоперської компанії;
  • Андрій Чумаченко. Cпівзасновник діджитал-агенції Netpeak і засновник B2B-маркетингової агенції BASE;
  • Мішель Жалац. Керуючий директор zalac.international, обіймав керівні посади на багатьох міжнародних ринках, зокрема в Міжнародній раді торгових центрів (ICSC);
  • Брем Халсбош. Директор з продажів компанії bij MK Illumination Нідерланди.

Як взяти участь?

Для того, щоб представити свої маркетинг кейси на міжнародному рівні та позмагатися за першість серед найкращих українських гравців, необхідно обрати потрібну номінацію і подати заявку з відповідним проєктом. Можна подавати по кілька заявок на різні номінації.

У заявці розкажіть історію рекламної-кампанії, покажіть вимірювані результати, підкріпіть якісним візуалом та медіа-матеріалами.

Читайте також: CMO Promodo Валерія Лавська серед журі премії UCSC MRKTNG AWARDS

Зауважимо, що кожна заявка проходить кілька раундів оцінювання, за необхідності проводиться ревізія матеріалів або перекласифікація. Також весь процес аспекти подання заявок та оцінювання контролюються відомими консалтинговими компаніями Arzinger та Baker Tilly.