UCSC MRKTNG AWARDS: Максим Гаврюшин про запуск першої маркетинг-премії для ТРЦ в Україні
Українська Рада Торгових Центрів (UCSC) запускає першу в країні професійну маркетинг премію для ТРЦ та девелоперів.
Перша церемонія UCSC MRKTNG AWARDS відбудеться вже цього року. На ній професійне журі визначить переможців у чотирьох номінаціях, а участь кожен ТРЦ, незалежно від розміру та бюджету, може взяти безкоштовно.
Про те, чому виникла ідея створити маркетинговий конкурс саме зараз, як вдалося залучити іноземних професіоналів, і що українським торговельним центрам має дати ця ініціатива - розповів голова Української Ради Торгових Центрів Максим Гаврюшин.
Як виникла ідея UCSC MRKTNG AWARDS і які цілі ставить перед собою ця ініціатива?
Місія Української Ради Торгових Центрів - сприяти розвитку галузі торговельної нерухомості, а маркетинг - це те, що просуває нашу галузь. За допомогою маркетингу торгові центри взаємодіють з громадами та своїми відвідувачами, впливають на відвідуваність та продажі, створюють імідж. Конкурси дають можливість фахівцям проявити себе, показати свої досягнення. Нагороди та перемоги стимулюють подальший розвиток, зробити ще краще, вигадати щось нове. Конкуренція - це завжди розвиток.
Професійної оцінки досягненням в сфері маркетингу в Україні ще не було. Тому ми вирішили це зробити і я вважаю, що зараз це особливо важливо. Йде війна і фокус маркетингу зміщений на соціальні проєкти. Торгові центри активно допомагають громадам, військовим, дітям, переселенцям, лікарням. Але також залишається завдання долучати відвідувачів до ТЦ, збільшувати продажі. Як знайти цей баланс? Де та межа яку не можна перетинати в умовах війни? Маркетингова активність дуже висока. Крім того, українські ТЦ шалено просуваються онлайн. З’являються дуже цікаві кейси онлайн та офлайн, які потрібно відмітити. Тому потрібен конкурс.
Чим ця премія відрізняється від інших нагород у сфері ритейлу та девелопменту?
По-перше, це перша професійна спеціалізована премія. Таких конкурсів ще не було. По-друге, є домовленість з всесвітньовідомим конкурсом Solal Marketing Awards який вже багато років проводить ICSC (International Council of Shopping Centers,- Ред) і ми використовуємо методологію цієї премії. По-третє, це повністю незалежне суперпрофесійне журі, більшість членів якого не з України. Ці люди працюють на керівних посадах у відомих європейських компаніях, мають досвід роботи в журі Solal Marketing Awards, CEEQA, працюють в маркетинговій групі ECSP (The European association for Retail Real Estate, - Ред). Тобто, українські кейси будуть оцінювати не випадкові люди, які не мають стосунку до маркетингу, а справжні фахівці з багаторічним досвідом.
Хто може взяти участь?
В конкурсі можуть взяти участь будь які ТЦ України, та навіть інших країн. Участь у конкурсі безкоштовна. Це теж важливо та принципово, не можна обмежувати конкурсантів ціною участі. Всі хто подасть заявку відповідно методології премії - стануть конкурсантами.
Як буде оцінюватися маркетинг. Чи не станеться так, що виграють найбільші ТЦ з найбільшим бюджетом?
Ні, розмір ТЦ та бюджет кампанії абсолютно не мають значення. Методологія оцінки побудована таким чином, що головне це креативність, ефективність, резонанс у медіа, користь громаді. Навіть малий ТЦ з маленького міста може перемогти.
Ми хочемо оцінити креатив та професійність, а не кількість витрачених грошей. Тому дуже важливо в жюри обрати людей, які це розуміють і для яких немає значення це Respublika Park, Lavina Mall чи "Злата Плаза" обо маленькі ТЦ Obriy, оскільки вони не знають ні тих, ні інших, бо працюють у Європі.
Чому для оцінювання обрали саме маркетинг ТРЦ, а не, скажімо, проєкти реконцепцій чи дизайну?
Зараз в Україні найбільше викликів нашої галузі сконцентровано у сфері операційної діяльності, а не девелопменту, хоча нові ТЦ теж з’являються. Але фокус зараз більше на управлінні, де маркетинг відіграє значну роль. Проекти, що відкриваються або реконструюються, теж мають можливість взяти участь, якщо ці процеси супроводжувалися маркетинговими компаніями. В майбутньому ми зробимо окрему професійну девелоперську премію, де будуть оцінюватися досягнення в девелопменті, тобто кращі нові проекти з точки зору архітектури, концепції, дизайну інтер’єрів. Ми вже над цим працюємо.
Чи були труднощі із залученням міжнародних експертів до журі? Як взагалі реагують на таку ініціативу?
Загальна кількість членів журі – біля 15 експертів. 10 з Європи та 5 з України. UCSC має давні зв’язки з ICSC та ECSP, преміями SOLAL MRKTG та CEEQA. Завдяки цьому великих проблем не було. Насправді ми могли навіть обирати та запрошувати саме тих експертів яких ми вважаємо найкращими. Ми також маємо і українських експертів, але у нас була умова – ми не хочемо бачити в журі людей з галузі. Українські експерти не працюють в торгових центрах, це фахівці з відомих маркетингових, креативних, діджитал агенцій. Ми хочемо, щоб премія була повністю незалежна. Тільки прозора, незалежна премія, де вирішують хто кращий справжні фахівці має сенс та має майбутнє.
Цього року до участь в конкурсі допускаються маркетингові кампанії, створені в період з початку повномасштабної війни і до кінця весни 2025 року. Чому обрали саме такий часовий проміжок для першої премії і як будете діяти у наступні роки?
Для першої такої премії важливо залучити якомога більше кейсів. Крім того, цей час 2022-2025 це як окрема нова епоха у розвитку галузі – епоха повномасштабної війни. Тому активність більш менш схожа, виклики та завдання ті самі. Тому ми і вирішили зробити перший конкурс для кейсів за 3 роки.
Чи плануєте ви у майбутньому розширити кількість номінацій?
Цього року у нас чотири номінації – Best CSR, Best Tactical Activation, Best SMM, Best Creative. Ми обрали ті, що найбільш актуальні зараз. Один ТЦ може обрати участі в декількох номінаціях. В майбутньому будемо дивитися залежно від ситуації, номінацій може бути більше.
*Деталі
Раніше ми розповідали, що Українська Рада Торгових Центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) запускає першу спеціалізовану маркетингову премії для українських ТРЦ!
Цього року ми пропонуємо позмагатися за нагороди у чотирьох номінаціях:
- Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
- Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
- Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
- Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року
Щоб долучитися до конкурсу й заявити про себе як на українському, так і на міжнародному рівні, достатньо обрати одну з категорій та подати відповідний проєкт.
До участі приймаються кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року.
Кількість поданих заявок необмежена, прийом заявок триває з 1 липня по 14 вересня 2025 року, оцінювання проєктів триватиме з 1 до 31 жовтня 2025 року, а церемонія нагородження запланована на листопад цього року.
Тож, обирайте категорію та готуйте презентаційні матеріали! Додаткові деталі з'являтимуться на нашому порталі та на сайті премії.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

