UCSC MRKTNG AWARDS: маркетинг-директорка Arricano про першу професійну галузеву премію в Україні
Українська Рада Торгових Центрів продовжує запитувати думку провідних гравців галузі щодо першої української маркетинг-премії для ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS.
Нагадаємо, українські девелопери можуть подавати заявки зі своїми кейсами до 14 вересня 2025 року. До участі допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто майже за всі три роки повномасштабної війни. Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.
Директорка з маркетингу Групи компаній Arricano в Україні Інна Морозова:
Як ставитеся до ініціативи УРТЦ запустити перший професійний UCSC MRKTNG AWARDS?
Маркетинг українських ТРЦ давно потребував ініціативи, яка б на професійному рівні відзначала найкращі проєкти в галузі, заохочувала б до пошуку нестандартних рішень, створення нових суспільно важливих ініціатив та підтримувала експертність, розвиток і креативність маркетингових команд.
Чіткість та ясність критеріїв оцінки проєктів, прозорість визначення переможців і залучення експертного журі для мене є «золотими» стандартами професійної галузевої премії, тому я радо підтримую таку ініціативу.
Arricano щороку реалізовує у всіх своїх ТРК у різних регіонах України велику кількість креативних і значущих проєктів, про які має дізнатися ще ширше коло аудиторії. Тож чудово, що UCSC MRKTNG AWARDS надасть торговельним центрам України можливість представити досягнення та залучити до своїх ініціатив ще більшу кількість учасників і партнерів.
Чи потрібен українським ТРЦ такий конкурс?
На мою думку, так. Переконана, що професійне журі премії ретельно проаналізує всі проєкти та відзначить найуспішніші.
Чіткі критерії оцінювання кампаній, врахування технічних можливостей кожного з ТРК і прозорість визначення переможців простимулюють маркетингові команди долучитись до ініціативи та презентувати свої досягнення. Впевнена, що розвиток UCSC MRKTNG AWARDS та залучення нових міжнародних експертів і партнерів, будуть мотивувати до активної участі у конкурсі ще більшу кількість девелоперських компаній.
Чи плануєте брати участь у цьогорічному MRKTNG AWARDS?
Arricano планує доєднатись до UCSC MRKTNG AWARDS 2025. Наразі визначаємо проєкти, які представлятимемо на конкурсі.
Маємо ефективну маркетингову команду, з якою реалізували чимало соціальних, благодійних, освітніх, культурних, спортивних і природоохоронних ініціатив, а також кампаній зі стимулювання відвідуваності торговельних центрів та збільшення товарообігів партнерів. Із задоволенням поділимося нашими досягненнями за останній період.
Про UCSC MRKTNG AWARDS
Нагадаємо, UCSC MRKTNG AWARDS - професійна маркетинг премія для гравців українського ринку торговельної нерухомості, створена Українською Радою Торгових Центрів.
У 2025 році переможців обиратимуть у таких номінаціях:
- Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
- Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
- Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
- Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року
До участі допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто фактично, з початку повномасштабної війни. Участь безкоштовна! Кількість поданих заявок не обмежена.
Читайте також: “Середовище для здорової професійної конкуренції”. Маркетинг-директорка ТРЦ Dream про UCSC MRKTNG AWARDS
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

