Українська мережа Duna готується відкрити перші магазини за кордоном

Українська мережа Duna, що спеціалізується на панчішно-шкарпеткових виробах, готується відкрити свої перші фізичні магазини за кордоном.

Як повідомляє польське медіа Wiadomosci Handlowe, компанія бачить великий потенціал для розвитку передусім у Польщі та Німеччині.

За словами CEO компанії Сергія Вишневського, протягом п’яти років мережа планує розширити кількість магазинів в Україні до понад 200 точок, а паралельно готується до виходу на іноземні ринки. 

Наразі ритейлер вже експортує продукцію до країн Євросоюзу та США, тепер в планах - відкрити власні магазини за кордоном, щоб європейські споживачі могли ближче познайомитися з українським брендом.

Ми можемо підтвердити, що вихід на європейський ринок є ключовим елементом нашої стратегії розвитку на найближчий період. Польща та Німеччина справді були визначені пріоритетними ринками для початкової експансії Duna в Європейському Союзі, завдяки їхньому стратегічному значенню та ринковому потенціалу, - зазначили Duna в коментарі польському порталу.

Наразі компанія вивчає можливості виходу на польський ринок, шукає партнерів для дистрибуції та відкриті до різних форм співпраці. Перші відкриття можуть відбутися вже у 2027 році.

Читайте також: Бренд фентезі-декору із ліцензією Warner Bros виходить на український ринок – деталі

*Довідка. Duna належить компанії Duna-Vesta — найбільшому українському виробнику шкарпеток, колготок та інших панчішних виробів. Фабрика у Шептицькому працює з 1965 року. В Україні мережа налічує вже 101 магазин та активно продає продукцію онлайн через duna.ua.