Українська мережа TA-DA! розпочала експорт до Канади

Українська мережа TA-DA! відправила свій перший експорт до Канади. Товари продаватимуться під торговою маркою Mriya Foods, що орієнтована на українську діаспору.

Контейнер обсягом 40 футів з українськими солодощами, напоями та харчовими продуктами загальною вагою 10,2 тонни відправився до Торонто, провінція Онтаріо, пише Retails.

У складі першого експорту — солодощі торгової марки SweeTale, напої Biola та Galicia, кукурудзяні палички та суміші для приготування киселю ТМ “Золоте зерно” — товари, в яких потенційно зацікавлені українці за кордоном.

Вибір Канади як першого міжнародного ринку також був невипадковим, адже велика українська діаспора створює стабільний попит на автентичні українські товари.

В TA-DA! планують відстежити ефективність продажів та налагодити регулярні постачання раз на квартал.

Ми не розраховуємо, що наш продукт одразу ідеально впишеться, натомість готові слухати, вчитися та адаптуватися, — каже Вікторія Омельченко, керівник департаменту зовнішньоекономічної діяльності TA-DA!

Підготовка до першого експорту зайняла близько двох місяців. Особливо складним виявився маршрут доставки з чотирма точками завантаження та чотирма точками митного оформлення. Кожен етап вимагав ретельного планування: товар спочатку доставлявся зі складу на митницю, потім запломбований та замитнений контейнер рухався до наступної точки завантаження.

Канадський ринок — наш основний пріоритет, де ми відпрацьовуємо всі аспекти від логістики до маркетингу. Наступним кроком плануємо Німеччину як точку входу до ЄС, — розповідає Тетяна Мельничук, менеджер з експорту.

Читайте також: У київському ТРЦ Lake Plaza відкрився третій в столиці TA-DA!

Успіх канадського напрямку може стати плацдармом для подальшої міжнародної експансії мережі.