Український бренд Guzema перетворив вітрини магазину на 3D-ілюстрації (фото)
Український ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry перетворив вітрини магазину на 3D-ілюстрації, презентувавши свою різдвяну кампанію Once Upon a Time.
Проєкт досліджує українську народну казку як культурний код, повідомила пресслужба бренду.
Вітрини бутиків Guzema оформила сет-декораторка Дара Горєлова.
Ми створили збірку українських народних казок і вирішили перенести цю історію у візуальну площину — від оформлення книги до вітрин. Це логічне продовження нашої різдвяної історії, — розповідають у Guzema Jewelry.

Натхненням для оформлення послужили фантастичні ілюстрації з книги українських народних казок, вихід якої заплановано на грудень у видавництві Osnovy Publishing.
У процесі роботи графічні елементи були адаптовані у 3D-об'єкти.
Прикраси з нової колекції представлені у гіперболізованому вигляді. Для підкреслення деталей виробів використано білий колір як ідеальний фон.
Читайте також: Мережа “Ябко” відкрила новий магазин у столичному ТРЦ Караван Outlet
Протягом грудня Guzema проведе в Києві та Львові серію міських частувань, натхненних символікою українських казок.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

