Український бренд Guzema перетворив вітрини магазину на 3D-ілюстрації (фото)

Український ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry перетворив вітрини магазину на 3D-ілюстрації, презентувавши свою різдвяну кампанію Once Upon a Time.

Проєкт досліджує українську народну казку як культурний код, повідомила пресслужба бренду.

guzema 2 | 1
guzema 3 | 2

Вітрини бутиків Guzema оформила сет-декораторка Дара Горєлова.

Ми створили збірку українських народних казок і вирішили перенести цю історію у візуальну площину — від оформлення книги до вітрин. Це логічне продовження нашої різдвяної історії, — розповідають у Guzema Jewelry.

guzema 1 | 3

Натхненням для оформлення послужили фантастичні ілюстрації з книги українських народних казок, вихід якої заплановано на грудень у видавництві Osnovy Publishing.

У процесі роботи графічні елементи були адаптовані у 3D-об'єкти.

guzema 4 | 4
guzema 5 | 5

Прикраси з нової колекції представлені у гіперболізованому вигляді. Для підкреслення деталей виробів використано білий колір як ідеальний фон.

Читайте також: Мережа “Ябко” відкрила новий магазин у столичному ТРЦ Караван Outlet

Протягом грудня Guzema проведе в Києві та Львові серію міських частувань, натхненних символікою українських казок.

"БЖ"