Власник Cartier та Van Cleef наростив продажі, попри слабкий попит на люкс

Швейцарська група люксових товарів Richemont повідомила про зростання продажів ювелірних брендів Cartier та Van Cleef & Arpels більш ніж на 10%, незважаючи на геополітичну невизначеність та сповільнення попиту на люксові товари.

Ювелірні вироби становлять понад дві третини від загального доходу групи, якій також належать бренди Montblanc, Delvaux та Chloé. 

Зростання продажів компенсувало падіння в інших підрозділах Richemont у першому кварталі 2025-2026 фінансового року. Без урахування впливу валютних курсів, продажі групи зросли на 6% до 5,4 млрд євро за три місяці до кінця червня 2025 року.

У Північній та Південній Америці, Європі та на Близькому Сході продажі зросли на 11-17%, але залишилися незмінними в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, який сильно залежить від китайського ринку. 

Читайте також: ЄС займає 70% світового ринку розкоші, проте геополітика створює загрози

Аналітики вважають результати “обнадійливими”, оскільки ювелірні бренди демонструють стійкість у тривожному економічному контексті, спричиненому нестабільною торговельною політикою президента США Дональда Трампа і війною в Україні та на Близькому Сході.

Retail Detail