Власник мережі “Сільпо” придбав українське медіа “Віледж”

Група компаній Fozzy Group, власник мережі супермаркетів "Сільпо", придбав українське видання "Віледж".

Як повідомили AIN у компанії, мета цього кроку — розширити комунікаційні можливості з українською аудиторією та запропонувати брендам новий рівень інтегрованих рішень.

До Fozzy Group вже входять деякі медіа, зокрема всеукраїнське лайфстайл-видання БЖ, гастрономічний портал Shuba.life, а також спільноти "Сомельє в зелених штанях", DrinkSetter і BeerMaster.

Для партнерів та рекламодавців інтеграція "The Village Україна" відкриває більше можливостей: ширший вибір форматів, доступ до нових аудиторій і роботу з контентом, який формує довіру та лояльність читачів. Водночас розвиток власних медіа дозволяє Fozzy краще розуміти свою аудиторію, — коментує Олена Шабашкевич, CEO Fozzy Media Group.

У компанії також зазначають, що не втручатимуться в редакційну політику й формати контенту "Віледжу".

До ребрендингу медіа мало назву "The Village Україна". Його запустили у 2017 році Андрій Баштовий, Микола Балабан і Марк Лівін.

Читайте також: “Епіцентр” запустив віртуального асистента на базі штучного інтелекту

За даними YouControl, одна з юридичних осіб видання — ТОВ "Апрель Солюшнс Плюс", у 2024 році отримала 2,7 млн грн загального доходу. Чистий прибуток компанії склав 67,2 тис. грн. Громадська організація "Фонд сталих медіа", що залучає гранти та благодійні внески в межах спільноти медіа, торік зареєструвала 7,9 млн грн доходу.