Власник Yabluka остаточно придбав мережу “Цитрус” – що буде з ритейлером
Власник мережі Yabluka Артур Гатунок остаточно придбав техноритейлера “Цитрус”. За словами Гатунка, угоду було закрито в липні, однак вартість можна буде розкрити лише за рік через NDA з колишнім власником бренду.
Про це підприємець розповів у інтерв’ю Forbes. За його словами, "Цитрус" – унікальний бренд, компанія, що має характер і перспективу.
У своє розпорядження Yabluka отримали 55 працюючих магазинів “Цитрусу” і певні борги перед постачальниками.
Вже почали сплачувати борги по кредиторській заборгованості минулих періодів. Не реструктуризували борги, а погодили графіки їх оплат, які були прийнятні "Цитрусу" та ринку, - зазначає спікер.
Що буде з “Цитрусом”?
Бренд “Цитрус” новий власник планує залишити, адже, на його думку, він свіжий, сильний, з характером.
При цьому частина магазинів Yabluka поступово стане "Цитрусом", перехід почнуть вже у серпні.
Yabluka, і "Цитрус" – схожі, але не однакові. У Yabluka – фокус на техніку Apple, у "Цитрус" – на експертизу в ширшому асортименті: ноутбуки, Android, мультибренд. Ця гібридна модель – суперсила, - вважає Гатунок.
Скільки інвестуватимуть в оновлення одного магазину бізнесмен поки не знає, все залежатиме від стану локації та обсягів робіт. Також Гатунок відзначив, що особливих планів розвивати маркетплейс немає.
Офлайн будемо розвивати. Але ринок зараз складний. У 2022–2023-х ТРЦ давали знижки орендарям, це дозволяло компенсувати падіння попиту. Зараз оренда значно зросла – площі стали дорожчі, ніж до війни, - каже він.
Поки триває війна, роль СЕО виконуватиме сам власник, додатково компанія шукає HRD, CMO, Head of Digital, Head of E-Com. Офіс “Цитрусу” при цьому залишиться в Одесі, однак в Києві буде ще один.
Частка ринку
За оцінками дистриб’ютора “Асбіс”, частка ринку “Цитрус” становить близько 4-5%. Втім, Гатунок зазначає, що хоча частка ще не стабілізувалась, але вже перевищує 10%, не рахуючи мережі Yabluka.
Ми запустили безпрецедентну активність – усі телефони в «Цитрусі» застрахували. Без жодної доплати для покупців. Конкуренти пішли до постачальників, вимагали, щоб ті тиснули на нас і ми згорнули акцію. На ринку ця послуга коштує 15% від вартості телефону, - розповідає СЕО та власник.
Він підкреслює, що компанія все більше стикається з монополією найбільших гравців на ринку, що виражається в “істерії про “білу–сіру” техніку”.
Вона відбувається через те, що частина компаній втрачає позиції на ринку. Не можеш конкурувати ціною – конкуруй сервісом, довірою, цінністю продукту, - резюмує Артур Гатунок.
Читайте також: Посилення e-commerce та цифровізація: “Фокстрот” підбив підсумки першого півріччя 2025-го
За його словами, врегулювати сірий ринок техніки в Україні досить просто - потрібно прийняти закон про IMEI, який вже давно зареєстрований у Верховній Раді.
Його суть проста: якщо телефон не зареєстрований – через місяць чи три він просто відключається від мережі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

