Власник японської мережі 7-Eleven розглядає злиття та поглинання для зростання

Японська компанія Seven & i, що володіє мережею магазинів 7-Eleven, працює над кількома ініціативами, що включають потенційні угоди зі злиття та поглинання і партнерства, спрямовані на суттєве зростання.

Про це заявив фінансовий директор компанії Йошімічі Маруяма, пише Reuters.

Японський ритейлер прагне показати інвесторам зростання після того, як у липні канадська Couche-Tard відкликала свою заявку на купівлю за 46 млрд доларів. Тоді компанія заявила, що Seven & i відмовився від “конструктивної взаємодії”.

Наразі японський оператор заявив, що буде домагатися лістингу своєї північноамериканської дочірньої компанії до другої половини 2026 року і викупить акції на суму близько 2 трлн ієн (13 млрд доларів) до 2030 фінансового року.

Ми не плануємо особливо великого продажу акцій, - сказав Маруяма.

За його словами, компанія здійснить викуп акцій, навіть якщо розміщення не відбудеться. На сьогодні акції Seven & i впали приблизно на п'яту частину за рік.

Ритейлер також заявив, що прагне розширити свій бізнес в Європі, перетворивши її на “четверту основну опору зростання”, на додаток до Японії, Північної Америки та Азійсько-Тихоокеанського регіону. Наразі у Скандинавії налічується 365 магазинів ритейлера.

За межами Скандинавії Європа для 7-Eleven - це порожній простір, - сказав Кен Вакабаяші, генеральний директор 7-Eleven International.

Читайте також: Найбільша угода польського ринку: Echo Investment продає ТРЦ Libero Katowice естонській компанії

Ритейлер також розглядає можливість виходу на ринки Близького Сходу, Африки та Латинської Америки з високим потенціалом зростання.