Витрати Adidas зростуть на 200 млн євро: компанія може підвищити ціни у США через мита Трампа

Бренд спортивного одягу Adidas заявив про можливе підняття цін на свою продукцію в США, оскільки мита президента Дональда Трампа додадуть близько 200 млн євро до витрат компанії у другій половині року.

На цьому тлі акції ритейлера впали більш ніж на 7%, а з початку року загальні втрати становлять вже 23%, повідомляє Reuters.

Adidas наголосила, що непередбачувана торговельна політика Трампа створює невизначеність, яка заважає компанії переглянути річний прогноз у бік зростання.

Ми досі не знаємо, якими будуть остаточні тарифи в США, – заявив генеральний директор Бйорн Гульден. – Ми також не знаємо, яким буде непрямий вплив на споживчий попит, якщо всі ці тарифи спричинять значну інфляцію.

Adidas перегляне своє ціноутворення та вирішить, на які товари може підвищити ціни в США, після остаточного визначення тарифів, сказав Гульден журналістам, відмовившись повідомити, наскільки можуть зрости ціни.

Ми спробуємо якомога довше утримувати ціни на відомі моделі, а потім встановлювати нові ціни на товари, яких раніше не існувало, – сказав він.

Згідно з даними, зібраними LSEG, продажі Adidas зросли на 2,2% до 5,95 млрд євро у кварталі, що нижче за середню оцінку аналітиків у 6,2 млрд євро. Це, ймовірно, підживить побоювання, що після дуже сильного зростання продажів, спричиненого виходом моделей Samba та Gazelle, Adidas втрачає зростання.

Щоб інвестори розцінили це як тимчасову невдачу, компанії потрібно буде зробити обнадійливе повідомлення щодо перспектив на другу половину року та портфеля замовлень на початок 2026 року, – сказав аналітик UBS.

Читайте також: LVMH веде переговори про продаж модного бренду Marc Jacobs

Раніше цього місяця США оголосили про 20% мито на багато товарів в'єтнамського експорту та 19% мито на товари з Індонезії – двох найбільших країн-постачальників Adidas, які виробляють відповідно 30% та 23% продукції Adidas, що продається в США.