Яку рекламу українці запамʼятовують найкраще (дослідження Kantar)

Українці у червні 2025 року найчастіше бачили рекламу онлайн-казино, проте найкраще запам’ятали бренди з категорії молочної продукції. 

Про це свідчить дослідження Kantar, проведене серед більше 1 тис. українців. Компанія зосередилася на чотирьох метриках: частоті контактів із рекламою, запам’ятовуваності брендів, каналах комунікації та ефективності рекламного контакту.

Рекламу азартних ігор бачили 58% респондентівце найвищий показник охоплення серед усіх категорій. Проте високий контакт не гарантує запам’ятовування.

reklama | 1

Хоча молочну рекламу бачили рідше (22%), саме вона найкраще закарбувалась у пам’яті респондентів. Серед брендів, які згадують найчастіше, — “Молокія”, “Галичина”, “Яготинське”.

У кожній з ключових категорій – від побутової хімії до електроніки – понад третина респондентів згадали, що бачили рекламу саме на YouTube. Це найпоширеніше цифрове джерело рекламного контакту в червні.

reklama 1 | 2

Від 30% до 50% респондентів не змогли згадати жодного бренду чи меседжу з реклами, яку бачили протягом останніх чотирьох тижнів. Основний висновок дослідження: висока частота переглядів не гарантує емоційного чи когнітивного впливу.

Якщо кожен другий або третій глядач не зміг згадати жодного елементу реклами, це чіткий сигнал про слабкий зв’язок між брендом і його комунікацією, – зазначає клієнт-партнерка Kantar Анастасія Ямелинець. 

За її словами, у боротьбі за увагу маркетологи іноді жертвують чіткістю меседжу: естетика, візуал, тон – є, але ключова ідея губиться.

Читайте також: Застосунки “Нова пошта”, “АТБ” та Rozetka увійшли до топ-100 в Україні (дослідження)

*Довідка. Компанія Kantar працює у галузі маркетингових даних та аналітики у понад 90 країнах. В Україні діє під юридичною назвою ТОВ “Кантар Україна”.