“Їжа за підпискою”. VARUS інвестує 30 млн доларів у нову технологічну платформу
Мережа магазинів VARUS упродовж трьох років планує інвестувати 30 млн доларів у створення окремої платформи для доставки продуктових наборів за підпискою.
Про це співвласник ритейлера Руслан Шостак повідомив у своїх соцмережах.
Для цього створюється окрема структура з власною IT-командою, маркетингом, кур’єрською доставкою та продуктовим маркетплейсом.
Їжа за підпискою, автоматизовані dark store у Києві, власна кур’єрська доставка, яка поступово замінює аутсорс, — усе це частина нової моделі VARUS. Це окремий бізнес усередині бізнесу — з інтелектуальними сервісами, які інтегруються з календарем і навіть "розумним будинком", - пише Шостак.
Першим партнером стане сам VARUS, однак ціль проєкту - залучити локальних постачальників, крафтові бренди, тих, кого не знайдеш на звичайних полицях.
Разом зі стартапом Neomi розробляється AI-агент — цифровий помічник, який допоможе людям планувати покупки, вечерю, зустріч гостей чи здоровий тиждень, не витрачаючи на це зайвий час, - пояснює співвласник мережі.
Читайте також: VARUS відкрив новий магазин у форматі Home в Києві
Раніше ми також розповідали, що VARUS інвестує 150 млн грн у встановлення сонячних електростанцій на 48 об'єктах зі 115, детальніше про це - в матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

