“Їжа за підпискою”. VARUS інвестує 30 млн доларів у нову технологічну платформу

Мережа магазинів VARUS упродовж трьох років планує інвестувати 30 млн доларів у створення окремої платформи для доставки продуктових наборів за підпискою.

Про це співвласник ритейлера Руслан Шостак повідомив у своїх соцмережах.

Для цього створюється окрема структура з власною IT-командою, маркетингом, кур’єрською доставкою та продуктовим маркетплейсом.

Їжа за підпискою, автоматизовані dark store у Києві, власна кур’єрська доставка, яка поступово замінює аутсорс, — усе це частина нової моделі VARUS. Це окремий бізнес усередині бізнесу — з інтелектуальними сервісами, які інтегруються з календарем і навіть "розумним будинком", - пише Шостак.

Першим партнером стане сам VARUS, однак ціль проєкту - залучити локальних постачальників, крафтові бренди, тих, кого не знайдеш на звичайних полицях.

Разом зі стартапом Neomi розробляється AI-агент — цифровий помічник, який допоможе людям планувати покупки, вечерю, зустріч гостей чи здоровий тиждень, не витрачаючи на це зайвий час, - пояснює співвласник мережі.

Читайте також: VARUS відкрив новий магазин у форматі Home в Києві

Раніше ми також розповідали, що VARUS інвестує 150 млн грн у встановлення сонячних електростанцій на 48 об'єктах зі 115, детальніше про це - в матеріалі.