Зростання Instagram і падіння Facebook: ТОП-20 українських ТРЦ в соцмережах за підсумками осені 2025
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки українських ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками осені 2025 року.
Також ми визначили приріст підписників у акаунтів-лідерів станом на початок грудня 2025 року, порівняно з попередніми підрахунками.
ТОП-20 ТРЦ у Facebook за підсумками осені
У Facebook змін позицій у рейтингу майже не відбулося, однак більшість учасників ТОП-20 не наростили, а втратили аудторію. Першим незмінно йде ТРЦ Forum Lviv, який один з небагатьох набрав майже 700 нових підписників. За ним із вратами понад 500 фоловерів йдуть столичні Ocean Plaza та Gulliver.
На четвертому місці дніпровський ТРК "Мост Сіті", а на п'ятому Lavina Mall (Київ), обидва незначно втратили аудиторію, а столичний ТРЦ Manufaktura Outlet дещо наростив показник.
На сьомому і восьмому місцях - київський ТРК “Проспект” і рівненський ТРЦ “Злата Плаза”, яким вже котрий сезон поспіль вдається зробити неабиякий стрибок у кількості підписників.
На 9-му місці, як і минулого разу, ЦУМ Київ, який втратив невелику кількість підписників. Замикає першу десятку львівський ТРЦ Victoria Gardens, що додав 200+ фоловерів за сезон.
King Cross Leopolis (Львів), ТРЦ і БЦ Retroville (Київ), ТРЦ Riviera Shopping City (Одеса), ТРЦ River Mall (Київ) йдуть одне за одним із "мінусовим балансом".
У другій половині рейтингу відбулися зміни, черкаський ТРЦ Lubava посунув на одну позицію київський ТРЦ "Караван", а харківський ТРЦ Nikolsky, який минулого разу замикав рейтинг, піднявся на один рядок, обігнавши ТРЦ Dream (Київ).

ТОП-20 ТРЦ у Instagram за підсумками осені
В Instagram, як завжди, активніше. Абсолютна більшість учасників рейтингу збільшила аудиторію, також відбулися значні перестановки. На першому місці беззмінний ТРЦ Forum Lviv, на друге місце із майже 5000 нових підписників вирвався харківський ТРЦ Nikolsky, а третю сходинку тепер займає ЦУМ (Київ).
На четвертому місці залишається херсонський ТРЦ Fabrika, на п'ятому - столичний ТРЦ Lavina Mall, за ним йде рівненський ТРЦ “Злата Плаза”, а от на сьому сходинку, перестрибнувши кілька рядків, вийшов київський ТРЦ Respublika Park, який набрав понад 4000 нових фоловерів.
Черкаський ТРЦ Lubava залишився на восьмому місці, як і чернігівський ТРЦ Hollywood Mall на дев'ятому, водночас ТРЦ Gulliver (Київ) із сьомого місця опустився на 10-те.
Другу половину рейтингу відкриває ТРЦ Ocean Plaza (Київ), за ним із різним приростом йдуть ТРЦ Riviera Shopping City (Одеса) і ТРЦ River Mall (Київ). ТРЦ Blockbuster Mall випередив мережу ТРЦ "Екватор", що не набрав нових підписників за сезон. Останні п'ять позицій в рейтингу - без змін.

Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

