Зручність у пріоритеті: що визначатиме успіх ритейлерів у 2025 році (дослідження)

Ринок роздрібної торгівлі продовжує змінюватися, а головним драйвером змін стає зручність. Покупців дедалі більше приваблюють ті ритейлери, що роблять купівлю товарів швидким та легким процесом.

Про це свідчать результати дослідження GlobalData, що показує, які ритейлери, ймовірно, отримають найбільший прибуток у 2025 році, пише Across.

Згідно з останнім дослідженням, роздрібні торговці, які надають пріоритет зручності, як онлайн, так і в магазині — отримають найбільший приріст частки ринку у 2025 році. 

Очікується, що CVS Pharmacy очолить світовий сектор здоров'я та краси, задовольняючи споживчий попит на продукти, орієнтовані на здоров'я, та використовуючи свої перевірені аптечні послуги для забезпечення зручності та зміцнення довіри.

Серед інших провідних гравців, щодо яких прогнозується зростання, є Walmart, Walgreens та dm. Водночас Target може зазнати незначного спаду через зменшення кількості відвідувачів та проблеми з доступністю продукції в магазинах.

Аналітик роздрібної торгівлі GlobalData Емілі Скотт наголошує, що оскільки очікування клієнтів змінюються, а цифрові зміни змінюють купівельні звички, роздрібні торговці, що не впроваджують інновації, ризикують втратити позиції.

Читайте також: LEGO придбає розважальні центри у власника музею мадам Тюссо за 270 млн доларів

Зазначається, що ринок 2025 року надаватиме перевагу тим, хто робить покупки простішими, швидшими та більш інтегрованими в повсякденне життя покупців.